دارندگان بیت کوین منتظر صعود قیمتی آن باشند؛ اوضاع بازار رمزارزها مطلوب است

لست سکند

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 47 هزار و 955 دلار معامله می‌شود و طبق آمار نسبت به دیروز 219 دلار کاهش ارزش را تجربه کرده است. نوسان بازار رمزارزها از دید بسیاری از کارشناسان بسیار طبیعی است. چون ارزهای دیجیتال هیچ پشتوانه مشخص و واضحی ندارند، پس این عملکرد فعالان حوزه ارزهای دیجیتال است که نقش تعیین کننده‌ای در فراز و فرود قیمتی آن‌ها دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جریان کاهش و افزایش قیمت‌ها همواره در حال تکرار بوده، اما آنچه که در این میان بسیار جلب توجه می‌کند، اعتماد و ورود هر چه بیشتر سرمایه به این حوزه است. اخبارهای مختلف مثل تاثیر استخراج بیت کوین بر افزایش آلودگی‌ها، تخریب محیط زیست، گسترش فعالیت‌های زیرزمینی و … از جمله مواردی هستند که روی کاهش قیمتی این رمزارز موثر بودند. اما آثار این اخبار و نتیجه آن زودگذر بوده و دوباره این ارز دیجیتال مسیر افزایشی را طی کرده است. در حال حاضر کارشناسان معتقدند که روزهای نزول قیمت بیت کوین رو به پایان است و روند صعودی پرقدرتی برای این ارز دیجیتال به وقوع خواهد پیوست. اگر حمایت طرفداران و علاقمندان به بیت کوین از سطوح فعلی قیمت آن بیشتر شود، قاعدتا رشد نرخ آن سریع‌تر خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

چرا قیمت بیت کوین کاهش شدیدی داشت؟

کاهش قیمتی اخیر بیت کوین که آن را از 52 هزار دلار تا مرز 43 هزار دلاری رساند، تحت تاثیر اهرم‌های بالای موقعیت‌های معاملاتی در بازارهای مشتقه بوده است. به گفته چک میت، تحلیلگر گلاسنود، بیشتر معامله گران بازارهای مشتقه، موقعیت لانگ باز کرده بودند. در نتیجه این اتفاق بازار یک حرکت نزولی گسترده را تجربه کرد.

به عبارتی موقعیت خرید با شرایط بازار همخوانی نداشته و باعث آسیب گسترده به قیمت این ارز دیجیتال شد. با این حال بسیاری از کارشناسان حوزه رمزارزها معتقدند که قیمت بیت کوین در حال بازسازی بوده و احتمالا در چند روز آینده صعود خوبی را به ثبت خواهد رساند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دارندگان بیت کوین منتظر صعود قیمتی آن باشند؛ اوضاع بازار رمزارزها مطلوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز