خواندنی‌هایی از سس مایونز بهروز

کارخانه صنایع غذایی بهروز نیک که محصولات خود را با نام آشنای «بهروز» تولید و روانه بازار می‌کند، در سال 1356 تاسیس شد. کارخانه این برند در منطقه‌ای صنعتی در کیلومتر 15 جاده کرج قزوین و در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع قرار دارد. این کارخانه دارای ساختمان اداری، انبارهای مواد اولیه، سردخانه‌ها و مرکز تحقیقات است و تعداد کل کارکنانش به حدود 250 نفر می‌رسد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت صنایع غذایی بهروزنیک می‌پردازد که دانستن‌شان برای علاقمندان به این برند جالب خواهد بود؛

۱. محصولات تولیدی شرکت بهروز نیک رب گوجه فرنگی، انواع سس، کنسروجات، انواع شور، ترشی، انواع مربا، آبلیمو و… هستند.

۲. این شرکت در سال 1390، به عده دیگری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به تولید واگذار شد تا بتواند در امر تولید با خلاقیت بیشتر، نیاز مشتریان داخلی و بین‌المللی را برآورده کند. در نهایت در سال 1391، انتقال مالکیت شرکت پایان پذیرفت و سرمایه‌گذاران جدید اداره این مجموعه را بر عهده گرفتند.

۳. همت و همدلی کارکنان کوشای این مجموعه سبب شد تا بتواند در میان صنایع صاحب نام و باسابقه سهمی مناسب از بازار فروش را به دست آورد.

راز آسمان پایتخت

۴. این واحد تولیدی توانسته تمامی پروانه‌های قانونی مورد نیاز را کسب کند. این مجموعه 55 پروانه ساخت دارد و در فصول مختلف، تمامی محصولات دارای پروانه ساخت را تولید و وارد بازار مصرف می‌کند.

۵. در شرکت صنایع غذایی بهروز نیک، خرید مواد اولیه از روش واحد تدارکات و با نظارت آزمایشگاه کنترل کیفی انجام می‌شود. در تمامی مدیریت‌های تحت پوشش این شرکت نظارت دقیق بر کیفیت محصول قابل لمس است.

۶. کوشش‌های این شرکت منجر به صدور اولین پروانه واحد «تحقیق توسعه» از سوی وزارت صنایع کشور شد.

۷. کسب پروانه آکرودیته آزمایشگاهی از استاندارد، پروانه صلاحیت نمایندگی کالج بین‌المللی کانادا، تحقیق برای حذف مواد شیمیایی مضر نگهدارنده از فرآورده رب گوجه فرنگی، تولید نهال صنعتی برای اولین بار در کشور و … از جمله موفقیت‌های مرکز تحقیقات صنایع غذایی ایران «بهروز» به شمار می‌رود.

۸. شرکت صنایع غذایی بهروز نیک دارای استاندارد ایران، تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط کنترل بحرانی، انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و … است.

۹. شرکت بهروز با استفاده از مدیریت عشق و عاطفه، تفکر گروهی درون سازمانی و پشتیبانی و تشویق مردم به جایگاه ویژه‌ای دست یافته و نزد مردم پذیرفته شده است. دریافت تندیس برترین‌های صنایع غذایی توسط نشریه اقتصاد سبز، لوح تقدیر «واحد نمونه کشور» طی سال‌های متوالی، گواهینامه «رعایت حقوق مصرف کننده» در سال 97، تندیس و لوح تقدیر «واحد نمونه کیفی در سطح ملی» منتخب موسسه استاندارد و … از جوایز و افتخارات این مجموعه محسوب می‌شوند.

مرتبط با : بهروز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز