خرید ویلا در شمال با یک میلیارد تومان

ویلای شمال-کاماپرس

افراد بسیاری ترجیح می‌دهند به جای راکد کردن پول خود و گذاشتن بلااستفاده آن در بانک، از سرمایه خود به عنوان راهی برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت بهره ببرند و آن را چندین برابر کنند. یکی از راه‌هایی که افراد برای کسب سرمایه و سود انتخاب می‌کنند، خرید ملک و ویلا در مناطق در حال رشد است.

کاماپرس در این گزارش، شرایط خرید ویلا با یک میلیارد تومان در شمال را بررسی کرده است.

شمال کشور با داشتن جاذبه‌های بکر و دیدنی، آب‌وهوای معتدل و گردشگران بی­شمار، یکی از پرمتقاضاترین مناطق ایران برای خرید زمین و ویلا محسوب می‌شود؛ از این رو سرمایه‌گذاری در این منطقه یک کار هوشمندانه به­حساب می‌آید و با خرید یک ویلای ارزان‌قیمت می­توان به نوعی با یک تیر دو نشان زد؛ چرا که سرمایه‌گذاران قادر خواهند بود از ویلای خریداری شده برای سپری کردن تعطیلات و آخر هفته‌های خود بهره ببرند و همچنین با اجاره دادن آن به گردشگران، سرمایه صرف شده خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آورند و به سود بیشتر برسند.

با خرید ویلا در مناطقی همچون نور و چمستان که مناطقی در حال رشد و توسعه هستند، می­‌توان به نوعی بودجه خود را برای بلندمدت سرمایه‌گذاری کرد.

نکات طلایی برای خرید ویلا در شمال

برای خرید ویلا در شمال ضمن توجه داشتن به استقامت و طراحی سازه، باید به مسائل حقوقی آن نیز توجه لازم داشته باشید؛ چرا که بسیاری از افراد با سوء استفاده از ناآگاهی خریداران، زمین‌های بدون سند یا با اسناد جعلی و بدون مجوز ساخت به آنان می­فروشند و کلاهبرداری می­کنند.

راز آسمان پایتخت

ازآنجایی‌که افراد سرمایه بسیاری صرف خرید ویلا می‌کنند، باید به مسائل حقوقی ملک خریداری شده توجه لازم را داشته باشند تا متحمل مشکلات قضایی و زیان مالی نشوند. برای مثال، بارها پیش آمده که افراد، ویلایی را از دلالان یا به صورت مستقیم از فروشنده، خریداری کرده‌اند و بعد مشخص شده که ویلا از همان ابتدا به صورت غیرقانونی ساخته شده یا چندین مالک دارد.

پس در وهله اول، توجه داشتن به سند مالکیت، سند پایان کار یا پروانه ساخت ویلا از جمله مسائل حائز اهمیت است.

مشاوران املاک با داشتن دانش و تخصص لازم در زمینه خرید و فروش ملک و آشنا بودن با اصطلاحات قانونی و حقوقی معامله، خریداران و فروشندگان را در اخذ تصمیمات درست یاری می‌دهند. از این رو، متقاضیان خرید ویلا در شمال بهتر است که برای خریدی مطمئن، پیش از خرید با مشاوران املاک متخصص و حرفه‌ای مشورت کرده و سپس با اطمینان خاطر برای خرید ویلا اقدام کنند.

ویلای شمال-کاماپرس

خرید ویلا در شمال تا یک میلیارد تومان

متقاضیان خرید ویلا بهتر است برای خریدی مطمئن، براساس بودجه موردنظرشان از راهنمایی کارشناسان و مشاوران املاک حرفه‌ای بهره ببرند. در ادامه نمونه‌ای از ویلاهای زیر یک میلیارد تومان در شمال بررسی شده است.

* یک ویلای جنگلی 300 متری ساخت سال 1400 با 500 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت به فروش می‌رسد که خریدار می­تواند مابقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کند. این ویلای جنگلی به سه اتاق خواب مستر مجهز بوده و آیفون تصویری، آلاچیق و باربیکیو در فضای حیاط، شومینه و پکیج از جمله امکانات آن است.

* یک ویلا دوبلکس جنگلی 210 متری به قیمت 500 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت به فروش گذاشته شده که خریدار می­تواند مابقی آن را به صورت اقساطی و بدون بهره پرداخت کند. این ویلا ساخت سال 1400 بوده و دارای سه اتاق خواب مستر، انشعابات اختصاصی و سند تک برگ است. حیاط‌سازی زیبا، شومینه، آیفون تصویری، پکیج، تراس، کولر اسپلیت، باربیکیو و نگهبان اختصاصی از جمله امتیازات این ویلا است.

* یک ویلا فلت 250 متری در شهر نور با پیش پرداخت یک میلیارد تومان به فروش می­رسد که خریدار می­تواند باقی مبلغ تمام شده آن را به صورت اقساطی بپردازد. این ویلای جنگلی به سه اتاق خواب مستر و سیستم هوشمند نور مجهز است و همچنین پشت بام آن منظره‌ای رو به جنگل دارد.

* یک ویلا باغ 300 متری در شهر نور با پیش پرداخت یک میلیارد تومانی به فروش گذاشته شده است و امکان پرداخت باقی مبلغ به صورت اقساطی و بدون بهره وجود دارد. این ویلای نوساز دارای سه اتاق خواب مجهز به تخت‌خواب بوده و سالن پذیرایی آن نیز به مبلمان و میزغذاخوری مجهز شده است. از دیگر مزایای این ویلا می‌توان به وجود دوربین مداربسته و دزدگیر هوشمند اشاره کرد.

ویلای شمال-کاماپرس

خرید ویلا زیر یک میلیارد تومان در شمال با “املاک موسوی”

املاک موسوی با داشتن 18 شعبه فعال در استان مازندران از جمله نوشهر، رویان، نور و شهرستان چمستان به متقاضیان خرید ویلا و زمین، مشاوره‌های تخصصی و کارشناسانه به صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهد. مشاوران حرفه‌ای این املاک معتبر، خریداران را در رابطه با قرارداد ملکی، خرید و فروش ملک، مبایعه نامه ملکی، قولنامه نویسی و نظایر آن راهنمایی می‌کنند.

افراد می‌توانند با مراجعه به وبسایت املاک موسوی به آدرس www.amlakmosavi.com از قیمت روز انواع ویلا و زمین در شمال آگاهی پیدا کنند و ملک مطابق با بودجه و ویژگی‌های مورد نظر خود را بیابند. از دیگر مسائل حائز اهمیت برای خریداران، بررسی حضوری ویلا و زمین پیش از خرید است که در این رابطه، املاک موسوی با ارائه اقامت رایگان به خریداران، آن‌ها را در انتخاب بهتر یاری می‌دهد.

املاک موسوی با تکیه بر کارشناسان مجرب خود در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال کشور فعالیت می نماید. این گروه با در اختیار گذاشتن بهترین فایل های تایید شده در اختیار مشتریان عزیز سعی دارد تجربه خوبی از خرید ملک را برای مشتریان رقم بزند. مدیریت و کارشناسان این مجموعه همواره در تلاش هستند رضایت طرفین معامله ها را تامین کنند. املاک موسوی با 18 شعبه فعال در مازندران شما در خرید ویلا یاری می دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک موسوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز