خرید لونا به چه روشی آسان تر است؟

لونا-کاماپرس

گذشته از بیت کوین رمزارزهای فراوانی به بازار وارد شده‌اند که معامله گران و تحلیلگران معتقدند آینده مناسبی دارند. بیشتر کارشناسان ارزهای دیجیتال و سایت‌های پیش بینی قیمت به ارز دیجیتال لونا امیدوار هستند و معتقدند باید زمان مناسبی سپری شود تا این ارز دیجیتال بین مردم بیشتر شناخته شود. تحلیل‌ها و نظرات فعالان حوزه رمزارزها سبب شده تا افراد به خرید لونا بپردازند.

به گزارش کاماپرس، لونا با هدف حل چالش‌های مرتبط با بازار رمزارزها از جمله کارمزد تراکنش‌های بالا، سرعت پایین تراکنش، اتکا به صرافی‌های متمرکز ایجاد شد. در واقع ایجادکنندگان این ارز دیجیتال به دنبال توسعه یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز هستند تا دسترسی کاربران خود به انواع خدمات مالی بدون نیاز به یک مرجع متمرکز را میسر کنند. لازم به ذکر است که گروهی از مشاغل و پلتفرم‌های مرتبط با شرکت ترا از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند. همین امر سبب شده تا خرید لونا برای برخی از معامله گران و فعالان جذاب باشد.

آشنایی با بهترین روش خرید لونا در ایران

روش‌های مختلفی برای خرید لونا وجود دارد. اما همواره به افراد توصیه می‌شود قبل از خرید این ارز دیجیتال، مطمئن‌ترین شیوه را انتخاب کنند. به طور کلی سه شیوه عمده برای خرید لونا وجود دارد. یکی از آن‌ها انتقال بدون واسطه لونا از یک شخص به کیف پول شخص دیگر است. روش دیگر که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد مراجعه به صرافی‌های مطرح رمزارزی خارجی و خرید لونا از آن‌ها است. متاسفانه این روش به دلیل تحریم ایران و خطر شناسایی آی پی کاربران کاربردی نیست. زیرا احتمال انسداد دارایی معامله گران بالا است.

اما یکی دیگر از روش‌های معتبر مراجعه به وبسایت‌های معتبر ایرانی و خرید رمزارز مذکور است. لازم به ذکر است که درجه امنیت، قابلیت اطمینان و نقدینگی بین پلتفرم‌ها متفاوت بوده و به همین دلیل افراد باید قبل از هرگونه اقدام به خرید به خوبی تحقیق کنند تا بهترین درگاه برای معامله لونا انتخاب شود.

هنگام خرید و فروش لونا کارمزدی به صورت درصد کل مبلغ معامله در نظر گرفته می‌شود. معمولا این مبلغ در هنگام ثبت سفارش یا فروش به صورت شفاف قابل مشاهده است.

راز آسمان پایتخت

خرید آسان و مطمئن رمزارز لونا در سایت بیت پین

در صورتی که قصد خرید لونا را دارید و ساکن ایران هستید، امکان خریدن این رمزارز را از سایت بیت پین خواهید داشت. به منظور اگاهی از ارزش تومانی لونا کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه خرید آسان کلیک کنید.

هم اکنون قیمت لونا جدید 30 هزار و 659 تومان اعلام شده است. افراد به منظور خرید این رمزارز به صورت تومانی باید ابتدا در سایت بیت پین ثبت نام داشته و بدع از احراز هویت هر تعداد از لونا را خریداری کنند.

در صورتی که قصد خرید محدود لونا از سایت مذکور را دارید، کافی با کلیک روی گزینه معامله، پایین‌ترین قیمت پیشنهاد فروش این رمزارز را مشاهده کنید. در حال حاضر کمترین قیمت پیشنهاد فروش 30 هزار و 358 تومان اعلام شده است.

کارمزد معاملاتی این وبسایت با توجه به میزان سفارش و برای خریدار و فروشنده متفاوت است. در صورتی که شخصی حجم معاملاتی تا سقف 30 میلیون تومان را در نظر داشته باشد، در سطح معاملاتی یک این سایت قرار گرفته و برای خرید، سفارش گذاری، باید 0.3 درصد حجم معامله خود را کارمزد پرداخت کند. کارمزد سفارش پذیر، فروشنده، نیز در این حالت 0.32 درصد اعلام شده است. برای سطوح بالاتر حجم معاملات، میزان کارمزد پله پله کاهش پیدا می‌کند.

ضمنا کارمزد معاملات بر پایه تتر، مستقل از حجم تراکنش به صورت ثابت 0.05 درصد برای سفارش گذار و 0.1 درصد برای سفارش پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز