خرید خانه در قبرس شمالی با معتبرترین واحد پولی دنیا

خرید خانه در قبرس شمالی یکی از راه‌های کم دردسر برای سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی و اقامت در این کشور است. یکی از مزیت‌های خرید خانه در قبرس شمالی ، امکان خرید و فروش به‌وسیله پوند انگلستان به عنوان معتبرترین واحد پولی با ارزش در دنیا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید خانه در قبرس شمالی با پوند انگلستان، امکان فروش و اجاره آن از طریق پوند را نیز به شما می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود تا تحت هر شرایط اقتصادی، ارزش و درآمد بالایی از طریق این سرمایه‌گذاری عاید خریدار شود. کاماپرس در ادامه به بررشی شرایط خرید خانه در قبرس شمالی و مزایای آن می‌پردازد.

سرمایه‌گذاری با خرید خانه در قبرس شمالی

خرید خانه در قبرس شمالی علاوه بر مزایای متعددی که این کشور برای اقامت و مهاجرت دارد؛ سرمایه گذاری مطمئنی است که آینده روشنی را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند. این مسئله به سبب شرایط اقتصادی پایدار در این کشور، مالیات بسیار پایین، شرایط فروش استثنایی، اقساط بلند مدت بدون بهره، نزدیکی به دریا و گردشگری بودن منطقه، عدم پرداخت اقساط به بانک، معامله مستقیم با شرکت های سازنده و مهم‌تر از همه خرید و فروش از طریق پوند انگلستان است.

بهترین منطقه قبرس شمالی برای سرمایه‌گذاری

برای سرمایه گذاری از طریق  خرید خانه در قبرس شمالی ، منطقه موردنظر برای خرید خانه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ سه  منطقه محبوب سرمایه‌گذاران در قبرس شمالی شامل گیرنه، فاماگوستا و اسکله است. از میان این سه منطقه، شهر اسکله به علت توریستی بودن، نزدیکی به دو شهر گیرنه و فاماگوستا به قطب خرید و فروش ملک و ساخت ساز در قبرس تبدیل شده است. قیمت‌ها در شهر اسکله سالیانه در حدود 5 تا 15 درصد رشد داشته و شما می‌توانید به راحتی با اجاره دادن خانه خود، نزدیک به 10 درصد قیمت خرید خانه را در هر سال جبران کنید.

راز آسمان پایتخت

با وجود این دو شهر گیرنه به عنوان پایتخت توریستی قبرس و فاماگوستا به عنوان پایتخت دانشگاهی این کشور نیز از جمله بهترین نقاط برای خرید خانه در قبرس شمالی هستند؛ از این رو بهتر است قبل از اقدام به خرید املاک قبرس با افرادی که به مناطق این کشور و قوانین اخذ سند آشنایی دارند، مشورت کنید.

برای خرید خانه در قبرس شمالی چقدر باید هزینه کنیم؟

میزان هزینه و بودجه مورد نیاز برای خرید خانه در قبرس شمالی بسته به موارد متعددی متغیر است؛ از جمله این موارد می‌توان به منطقه پروژه مورد نظر، آینده منطقه، کیفیت ساخت خانه، امکانات، منظره ساختمان، متراژ، زمان تحویل اشاره کرد. ضمن این‌که این مسئله معمولا با توجه به کاربرد و نوع انتظار شما از خانه خریداری شده تعیین می‌شود. با این حال هر خانواده با داشتن حدود 1.5 میلیارد تومان می‌تواند صاحب یک خانه در قبرس شمالی شود.

از مزیت‌ها خرید خانه در قبرس ، امکان دریافت اقامت این کشور تنها با پرداخت 30 درصد قیمت خانه است. در ارتباط با هزینه‌های مرتبط با ثبت سند و مالکیت تام نیازی به پرداخت یک‌باره این مبلغ نیست؛ هرچند مجموعه این هزینه‌ها از 7 درصد قیمت خانه کم‌تر می‌شود.

خرید خانه در قبرس شمالی با مجموعه آسمان قبرس

مجموعه آسمان قبرس ، یک مجموعه تخصصی است که با ارائه خدمات ویژه شما را از ابتدا تا انتهای خرید خانه در قبرس همراهی می‌کند؛ خدمات این مجموعه در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی ، شامل شرایط پرداخت فوق‌العاده، برخورداری ارزش افزوده خرید خانه، تور بازدید پروژه و خدمات رایگان در زمینه مشاوره و انجام امور مهاجرتی است.

خدمات آسمان قبرس به خرید خانه در این کشور محدود نشده و شامل ارائه مشاوره و انجام امور مرتبط با تحصیل، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس نیز می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آسمان قبرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز