خرید اینترنتی لوازم خانگی برقی به مناسبت حراج جمعه سیاه (Black Friday)

لست سکند

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی امسال نیز مثل سال های گذشته تصمیم گرفته که با توجه به فرارسیدن روز معروف تخفیف جهانی یعنی جمعه سیاه یا همانBlack Friday  از تاریخ 4 الی 6 آذر 1400 تخفیفات ویژه و کاملا منحصر به فردی ارائه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از فروشگاه لوازم خونگی، این تحفیف‌ها شامل تمامی محصولات با برندهای مختلف لوازم خانگی برقی اعم از اسپرسوساز، آسیاب، خردکن، غذاساز، انواع لوازم بهداشتی آقایان و بانوان، مایکروویو، سرخ کن بدون روغن و سایر موارد همراه با گارانتی و ضمانت اصالت و سلامت کالا می‌شود و برای مشتریان به صورت رایگان در سراسر تهران و همچنین با کمترین هزینه به سراسر ایران ارسال کند.

لازم نیست منتظر باشید تا به صورت حضوری به مغازه‌ بروید و خریداری کنید. تنها کافی است در این فستیوال تخفیف مجموعه لوازم خونگی سفارشتان را از طریق وبسایت یا تماس تلفنی ثبت کنید و محصول مورد نظرتان را با پایین ترین قیمت بازار خریداری فرمایید.

راز آسمان پایتخت

نگرانی گارانتی و ضمانت سلامت کالا در خرید اینترنتی

یکی از بحث‌های بسیار مهمی که این روزها برای تمامی افراد قبل از خرید هر وسیله برقی همچون لوازم خانگی اهمیت دارد بحث گارانتی و ضمانت سلامت کالا و اصلی بودن کالا می‌باشد. به همین علت کارکنان قسمت انبار و بسته بندی مجموعه لوازم خونگی قبل از ارسال هر کالا ، محصول را از نظر ظاهری و فنی چک می‌کنند سپس اعلام وضعیت کالا را در پنل وبسایت ثبت کرده و هنگامی که از سلامت محصول سفارش داده شده مطمئن شدند کالا را کاملا به صورت بسته بندی شده به قسمت ارسال می‌فرستند تا کالا بدون هیچ مشکل و شکستگی برای مشتریان ارسال شود و در قبال گارانتی هم شایان ذکر است که تمامی محصولات موجود روی وبسایت لوازم خونگی دارای گارانتی‌های معتبر هستند و تمامی کالاها تا ۷ روز مهلت تست دارند و در صورتی که (مشکل فنی) داشته باشند، محصول را به همراه مبلغ استرداد خواهند کرد. بازهم اگر مشکلی بود اپراتورهای لوازم خونگی در بلک فرایدی به صورت 24 ساعته و در سایر روزها از 9 صبح الی 18 عصر پاسخگوی سوالات و ابهامات شماره هستند.

شماره تماس اپراتورها:  02166706005- 02166734355

شماره واتس آپ فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی:  09196356005

رعایت پروتکل های بهداشتی کارکنان در مجموعه لوازم خونگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی از شروع دوره کرونا تا به امروز کارکنان خود را با توجه به پروتکل های بهداشتی کنترل می‌نماید و تمامی کارکنان از دستکش و مواد ضدعفونی کننده به همراه ماسک در زمان بسته بندی سفارش مشتریان استفاده می‌کنند و همچنین کالارسانان وبسایت لوازم خونگی با رعایت مسائل بهداشتی کالا را به دست مشتریان خواهد رساند.

لذا شایان ذکر است که لوازم خونگی طرفدار سلامتی شماست.

ارسال رایگان ۳ ساعته در تهران و با کمترین هزینه در سراسر ایران!

یکی از مسائل بسیار مهمی که وبسایت لوازم خونگی در روزهای عادی و همچنین حراج جمعه سیاه رعایت کرده است، بحث رضایت مشتری می‌باشد که به همین علت لوازم خونگی تصمیم گرفته است تا همان روزی که سفارشتان را در تهران از طریق وبسایت یا تلفنی
ثبت می‌کنید، به صورت رایگان برای مشتریانش سفارش را ۳ ساعته تحویل دهد.

اگر سفارشی دارید و از شهر یا شهرستان دیگر هستید لازم نیست نگران باشید زیرا این مجموعه تمامی سفارشات را به سراسر ایران با کمترین هزینه ممکن ارسال خواهد کرد.

درباره لوازم خونگی بیشتر بدانید

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی بزرگترین و جامع ترین وب سایت برای خرید آنلاین لوازم خانگی در ایران است. فروشگاه لوازم خونگی از سال 1365 به صورت حضوری فعالیت داشته و اینک برای رفاه حال مشتریان و رقابت در عرصه فروش آنلاین، فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را در سال 1395 راه اندازی کرده است.

در فروشگاه لوازم خانگی می توانید لوازم خانگی برقی کوچک اعم از جاروبرقی، آبمیوه گیری، همزن و انواع لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه و خانه را با سهولت کامل خریداری کنید. چشم انداز لوازم خونگی بنا به این است که در تمام زمینه های لوازم خانگی برقی از قبیل کوچک، بزرگ و صوتی و تصویری جایگاهی را برای خود در میان هموطنان عزیزی که خرید آنلاین انجام می دهند به وجود آورد.

در فروشگاه لوازم خونگی شما می توانید از بهترین و متنوع ترین برند های لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه اعم از باریتون کانادایی، فیلیپس هلندی، بوش آلمانی، میدیا ابرسازنده چین، تفال و سایر برند های مطرح جهان مشاهده نموده و پس از انتخاب با ساده ترین و ارزانترین روش کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند. مجموعه لوازم خونگی همواره سعی دارد رضایت مشتری را در تمامی مراحل خرید آنلاین جلب کند.

 

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز