خرید اینترنتی بلیط و هتل آنکارا با ارزانترین قیمت

قاره پیما-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

آن طور که از اداره گذرنامه کنترل فرودگاه آنکارا برمی آید، صدور بلیط یکطرفه تهران آنکارا برای گردشگر ایرانی بلامانع است. مدت زمان سفر از آنکارا به استانبول با قطار تندرو چهار ساعت و ربع است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از قاره پیما، وقتی افراد زیادی برای سفر به آنکارا در جستجوی بلیط هواپیما هستند، آسان ترین راه رزرو آنلاین بلیط آنکارا از طریق وب سایت قاره پیما است. سایت های زیادی قابلیت رزرو بلیط به مقصد آنکارا در ترکیه را دارند اما اگر نرخ بلیط آنکارا برای مسافر مهم باشد، آژانس مسافرتی قاره پیما بهترین انتخاب است.

فرودگاه بین المللی اسن بوغا در آنکارا یک ترمینال پروازهای داخلی و یک ترمینال پروازهای خارجی دارد – صد و پنج کانتر پذیرش مسافر / سی و چهار کانتر چک پاسپورت مسافر. در کل فقط دو شرکت هواپیمایی پرواز مستقیم تهران آنکارا را انجام می دهند. مدت پرواز تهران آنکارا دو ساعت و بیست دقیقه است. مقدار بار مجاز در پرواز آنکارا فاکتور قیمت گذاری بلیط تهران آنکارا است: صفر کیلو، بیست کیلو، سی کیلو.

رزرو بلیط آنکارا با ماهان ایر توصیه سامانه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما قاره پیما به مسافر است. ماهان ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت 08:00 صبح از تهران خارج شده و ساعت 08:50 صبح در فرودگاه اسن بوغا می نشیند. در مسیر برگشت هواپیمایی ماهان 11:00 صبح شهر آنکارا را به مقصد تهران ترک می کند. شرکت خدمات مسافرتی قاره پیما نمایندگی فروش هواپیمایی ماهان است و به درخواست مسافر، تاریخ بلیط آنکارا با ماهان ایر را تغییر می دهد.

پگاسوس ایرلاینز به عنوان یک شرکت هواپیمائی ارزان قیمت هفته ای سه بار در مسیر تهران آنکارا رفت و آمد دارد (جمعه، دوشنبه، چهارشنبه) هواپیمایی پگاسوس 05:00 صبح تهران را به مقصد آنگورا ترک کرده و در مسیر بازگشت به ایران 00:05 بامداد از فروگاه آنکارا ESB خارج می شود. بلیت آنکارا با پگاسوس ایرلاینز چارتر است، کنسلی ندارد! گاهی مسافر برای ترانزیت در اسن بوغا و ادامه سفر ارزان به اروپا، زیر بار خرید پرواز آنکارا با هواپیمایی پگاسوس می رود.

راز آسمان پایتخت

قاره پیما-کاماپرس

رزرو هتل در آنکارا

پکیج تور آنکارا بسته نمی شود. قبل از سفر به آنکارا درباره محل اقامت خود در دومین شهر بزرگ کشور ترکیه تصمیم بگیرید و هم زمان با خرید بلیت هواپیمای آنکارا، برای رزرو هتل آنکارا اقدام کنید. هاستل های آنکارا و هتلهای آنکارا پذیرای مسافران با هر سطح درآمدی هستند. سرویس هتل در آنکارا تخت و صبحانه است.

آنکارا مانند استانبول و آنتالیا یک مقصد گردشگری در ترکیه به حساب نمی آید و مسافر ایرانی معمولا برای طی کردن مراحل اخذ ویزای آمریکا راهی آنکارا می شود (وقت سفارت آمریکا در آنکارا) پیشنهاد قاره پیما اقامت در هتل های واقع در منطقه کاواکلیدری شهر آنکارا است.

هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل های سه ستاره در آنکارا – هتل اکسیدنتال آنکارا، دمونتی اوتل آنکارا، کیو هتل در آنکارا، هتل تونالی آنکارا، اونیکس هتل بیزینس آنکارا

هتل های چهار ستاره در آنکارا – هتل آنکارا رویال، هتل کلس در آنکارا، هتل هیوستون در شهر آنکارا، بست هتل آنکارا، هتل 2000 کاواکلیدری آنکارا، هتل و اسپای الدینو در شهر آنکارا، هتل نوت در آنکارا، آنکارا پلازا هتل، هتل لیماک امبسدور در آنکارا، هتل آنمون آنکارا، هتل هالیدی این آنکارا، هتل رامادا بای ویندهام آنکارا

هتل های پنج ستاره در آنکارا – لاتانیا هتل آنکارا، گراند آنکارا هتل، شرایتون آنکارا هتل، هتل لوکس لوگال آنکارا

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز