خدمات پستی با سرویس پس کرایه چه ویژگی‌هایی دارد؟

لست سکند

یکی از مشکلات رایج افراد در خریدهای اینترنتی، نحوه پرداخت هزینه حمل و نقل است. برخی افراد ترجیح می‌دهند به جای پرداخت یک مبلغ تخمینی به فروشنده برای هزینه پست، این مبلغ را خودشان به مامور پستی پرداخت کنند. اما سوال این است که در چنین مواقعی، بهترین روش چیست؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرویس پس کرایه به سرویسی گفته می‌شود که مشتری پس از دریافت خدمات پستی، هزینه حمل و نقل را پرداخت می‌کند. این سرویس به دلیل مزایایی که دارد همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در ادامه، جزئیات سرویس پس کرایه بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مزایای پس کرایه

هنگامی که مشتری از سرویس پس کرایه استفاده می‌کند، در واقع برای ارسال بسته هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند. اما متعهد می‌شود که این هزینه پس از تحویل بسته توسط گیرنده پرداخت شود. اما این کار چه مزایایی دارد؟

انتخاب این سرویس برای کسانی که می‌خواهند در هنگام دریافت بسته پستی از سلامت بسته اطمینان پیدا کنند، روش بسیار خوبی است. در صورتی که گیرنده به هر دلیلی نخواهد که بسته را تحویل بگیرد، مرسوله به فرستنده بازگردانده شده و هزینه حمل و نقل رفت و برگشت از فرستنده دریافت می‌شود. استفاده از پس کرایه برای جلب اعتماد مشتری بسیار اثرگذار خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

کدام شرکت، سرویس پس کرایه را ارائه می‌دهد؟

بهترین ارائه‌دهنده انواع سرویس‌های پستی مانند پس کرایه، پستکس است. این شرکت، اولین هاب پستی ایران است که خدمات آنلاین پست را به صورت درب تا درب با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌کند.

متقاضیان می‌توانند از سرویس پس کرایه پستکس برای حمل مرسولات به روش درب تا درب استفاده نمایند. قابل ذکر است که خدمات مربوط به پس کرایه صرفاً برای کالاهایی با ارزش بالا انجام می‌شود و برای ارسال اینگونه مرسولات باید ارزش‌گذاری صورت بگیرد.

پس کرایه پیشتاز با پستکس

کسانی که قصد دارند تا بسته مورد نظر خود را با استفاده از سرویس سفارشی یا همان بازار متریال از درب تا درب ارسال کنند، می‌توانند سفارش خود را به صورت کاملاً آنلاین در پستکس ثبت نمایند. ارائه خدمات پستی آنلاین توسط پستکس باعث کاهش 3 برابری در هزینه‌های مشتریان می‌شود. به علاوه، دریافت و تحویل بسته‌ها در این سرویس توسط پستچی اداره پست صورت می‌گیرد و تاریخ تحویل بسته بین 3 تا 5 روز کاری است. به علاوه، مشتریان امکان درخواست بیمه، چاپ نشان تجاری، تعیین ارزش کالا و انتخاب نوع بسته‌بندی را در هنگام ثبت سفارش این سرویس دارند.

لازم به ذکر است که کالاهای خطرناک و غیرمتعارف مشمول این سرویس نمی‌شوند. به علاوه، امکان ارسال بسته‌هایی که وزن نامتعارفی دارند با سرویس پس کرایه وجود ندارد. بنابراین، پیش از استفاده از سرویس پس کرایه بهتر است تا با کارشناسان پستکس درباره وضعیت بسته مشورت شود تا در هنگام ارسال، مشکلی به وجود نیاید.

مشتریان می‌توانند برای استفاده از خدمات شرکت پستکس به وبسایت یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کرده و یا با شماره 02191300250 تماس حاصل فرمایند. به علاوه، خدمات پستی پستکس از طریق اپلیکیشن‌های آچاره و هایپر جت با قیمت یکسان قابل دریافت است.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز