خدمات ویژه هوآوی به خریداران ایرانی لپ تاپ دی 14

لست سکند

«شرکت هوآوی» لپ تاپ میت بوک دی 14 خود را به بازار ایران روانه کرد. این مجموعه اعلام کرده برنامه ویژه‌ای برای مشتریان این نوع از لپ تاپ در بازار ایران در نظر دارد. هوآوی از 29 فروردین 1400، یک دستگاه موس وایرلس و یک هدفون بی سیم  تولید هوآوی به مشتریان این مدل لپ تاپ هدیه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ میت بوک دی 14 با وزن 1/38 کیلوگرم، برای کاربری روزانه افراد مناسب است. لولای این مدل لپ تاپ با انعطاف 180 درجه، قابلیت انتخاب زاویه نمایش را به کاربرانش می‌دهد. نکته دیگر این لپ تاپ، قرار گرفتن دوربین وبکم آن در حد فاصل کلیدهای اف6 و اف7 است. هوآوی به منظور استفاده درست از سطح پنل جلویی محصولات خود و همچنین مسائل زیبایی شناسی، اقدام به انتقال وب کم به بالای صفحه کلید کرده است. وجود دوربین در این فضا باعث شده کاربر بدون دغدغه دسترسی هکرها و بد افزارها از لپ تاپ خود استفاده کنند.

هوآوی همراه با این دستگاه خود یک شارژر 65 واتی یو اس بی- سی نیز ارائه داده که از طراحی کوچکی برخوردار است. با این شارژر، باتری لپ تاپ میت بوک دی 14 هوآوی ظرف 30 دقیقه 46 درصد شارژ می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی از نوع آی پی اس ال سی دی است. به کارگیری آی پی اس باعث شده زاویه دید صفحه نمایش میت بوک 14 هوآوی مناسب باشد. بیشترین شدت روشنایی این محصول نیز به 300 نیت می‌رسد. قیمت این کالا در دو فروشگاه کالا تیک و دیجی دو، معرفی شده توسط هوآوی کانسومر، به ترتیب 21 میلیون و 899 هزار تومان و 22 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

آشنایی با دیگر محصولات هوآوی

هوآوی میت بوک 13 سال 2020، میت بوک دی 15، میت بوک ایکس پرو 2020 و میت بوک دی 15 آ ام دی از دیگر  مدل‌های لپ تاپ‌ این مجموعه هستند. هوآوی محصولات دیگری مانند تبلت، هدفون و … را نیز به بازار عرضه می‌کند.

شرکت فناورانه چینی هوآوی با هدف تولید تجهیزات مخابراتی و شبکه تاسیس از سال 1987 آغاز به کار کرد. یکی از فعالیت‌های این شرکت در سال‌های ابتدایی آغاز به کار، تولید سوئیچ‌های پی بی ایکس مخصوص هتل‌ها و شرکت‌های کوچک بود.

اولین قرار داد خارجی هوآوی در سال 1997 با کشور هنگ کنگ در خصوص ارائه خدمات شبکه بود. در انتهای سال ذکر شده این شرکت خدمات خود را گسترش داده و خدمات دیگری مانند دسترسی چندگانه تقسیم کد و سرویس جهانی موبایل را نیز ارائه داد. این مجموعه در سال 2009 با همکاری شرکت تی موبایل، اولین موبایل خود را روانه بازار کرد.

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز