آشنایی با خدمات سهاطوس به کسب و کارها

شرکت مشاور صنعتی سهاطوس از 26 شهریورماه 1374 با هدف ارتقا توان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی آغاز به فعالیت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سهاطوس در راستای ثبت شرکت، اخذ ویزا و اقامت، مشارکت‌های خارجی و انتقال تکنولوژی به داخل، اخذ نمایندگی و لیسانس از شرکت‌های خارجی،  الزامات ورود به بازارهای بین‌المللی، دریافت استاندارها و گواهینامه‌ها، بازرگانی و بازاریابی در حوزه صنایع، مشاوره حضور در نمایشگاه‌های خارج از کشور و… به شرکت‌های فعال در حوزه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی مشاوره ارائه می‌کند.

سهاطوس برای دریافت ویزا و اقامت کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلستان، اروپا، ژاپن، کره جنوبی، کویت، آفریقای جنوبی، مصر و مراکش همچنین تفاوت‌های اخذ ویزا هر کدام مشاوره ارائه می‌دهد.

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار برای ورود به بازارهای بین‌المللی مانند ثبت شرکت، ثبت علامت و نام تجاری، ارائه تسهیلات از منابع داخلی و خارجی برای پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب‌ بین‌المللی، عضویت در تشکل‌ها بین‌المللی و… نیازمند به شفافیت و مشاوره هستند که سهاطوس در این راستا مدیران و سرمایه‌گذاران را راهنمایی خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

تاجران صنایع نفت، نساجی، سلولزی، مصالح ساختمانی، محصولات معدنی و فلزی و… برای کسب اطلاعات راجع‌به چگونگی تجارت دراین حوزه‌ها و مقررات تجاری همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره تجارت هر کدام یک از محصولات می‌توانند از مشاوره‌های سهاطوس بهره ببرند همچنین این مجموعه برای تدوین طرح توجیهی یا همان بیزینس پلن، کسب‌وکارها را کمک می‌کند تا در راستای توسعه طرح‌ها قدم بردارند.

طراحی و ساخت دستگاه‌های مختلف همچون آب‌بندی، ربات صنعتی، لیفت کانتین، تست استاتیکی، رزوه زن ساقه، ماشین کاری مهره کارتریج شیرمخلوط، مونتاژ شیر پیسوار و… نیز در واحد طراحی و مهندسی سهاطوس باهدف کمک به کسب‌وکارها صورت می‌گیرد.

سهاطوس همچنین سعی داشته تقویم به روزی از نمایشگاه‌های خارج از کشور به مخاطبان خود ارائه دهد که بر اساس آن کسب‌وکارها می‌توانند برای ارتقا کار خود و حضور در بازارهای بین‌المللی به این بخش مراجعه کنند.

گفتنی است سهاطوس در وب سایت سازمان توسعه و تجارت تحت عنوان مجریان نمایشگاه‌های خارجی ثبت شده است. این مجموعه همچنین عضو رسمی اتاق بازگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران درآمده و پروانه تحقیق کسب کرده است. این مجموعه همچنین تایید صلاحیت سازمان توسعه تجارت ایران و ریاست جمهوری شورای عالی مناطق آزاد، تجاری، صنعتی و اقتصادی را کسب کرده و از دیگر افتخارات سهاطوس همچنین می‌توان عضویت ارشد اتاق بازرگانی صنایع لندن، عضویت رسمی انجمن مشاوران مدیریت ایران، مشاور گروه هیوندای کره و… را نام برد.

گفتنی است دفترهای مرکزی این مجموعه در سهروردی تهران و بلوار فردوسی مشهد واقع شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سهاطوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز