خدمات آنلاین بیمیک را تا چه اندازه می‌شناسید؟

سامانه «بیمیک» از سال 1396 در زمینه ارائه خدمات فناوری صنعت بیمه فعالیت خود را شروع کرد. این پلتفرم امکان مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه نامه را برای عموم مردم ایجاد کرده است. پس از مقایسه و انتخاب آگاهانه بیمه نامه و شرکت بیمه‌ای مورد نظر توسط کاربران، بیمه نامه درخواستی‌شان از بیمیک به نزدیکترین نماینده آن شرکت در محدوده مورد نظر متقاضیان واگذار می‌شود.
همچنین بیمیک این خدمات را به مجموعه‌های پرمخاطبی مانند همراه اول، ایرانسل و … ارائه داده تا آن‌‌ها نیز به راحتی وارد حوزه فروش بیمه نامه شده و مردم را با انواع بیمه نامه و مزایای آن‌ها آشنا کنند. هدف بیمیک ارائه خدمات گسترده صنعت بیمه به صورت آنلاین، برای حرکت دادن بازار رقابتی این حوزه از قیمت محور به سمت خدمات محور است.

در ادامه کاماپرس نکاتی را درباره بیمیک برای فعالان حوزه بیمه، علاقمندان و خوانندگان ارائه می‌دهد؛

1. هادی فلاح تفتی بنیانگذار مجموعه بیمیک است. وی از سال 1389 در صنعت بیمه در سمت نماینده، کارشناس و مدرس بیمه فعالیت داشت.

2. این مجموعه خدمات بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، مسافرتی، آتش سوزی و زلزله، عمر و سرمایه گذاری، حوادث انفرادی و … را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

3. بیمه‌های سرمد، آسیا، دانا، دی، پاسارگاد، ایران و … از شرکت‌های بیمه‌ای همکار مجموعه بیمیک محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

4. وبلاگ این مجموعه شامل مطالبی درباره رشته‌های بیمه‌ای، شرکت‌های بیمه، رویدادها، استخدام و خدمات ارائه شده در سامانه بیمیک است.

5. مشتریان امکان ارسال درخواست در تمامی ساعات هفت روز هفته را دارند. سامانه بیمیک در بررسی سریع درخواست‌های بیمه‌ای دارای محدودیت زمانی تلاش می‌کند.

6. روز و ساعت کاری نمایندگان در قسمت پایین سایت هر نماینده درج شده است. کلیه سفارشات و درخواست‌های مشتریان که در خارج از ساعت یا روز سرویس دهی انجام شده، در طول اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی و در دست اقدام قرار می‌گیرند.

7. سامانه بیمه گری بیمیک با راه اندازی یک سیستم بر پایه اس.آ.آ.اس و با ارائه یک وب سایت اختصاصی به هر نماینده، قابلیت فروش و خدمات آنلاین را برای تمام شبکه فروش در سراسر کشور فراهم کرده است.

8. اختصاص نام کاربری به مشتریان، شروع همکاری آن‌ها با بیمیک تلقی می‌شود. مدت زمان خدمات دهی این مجموعه به نمایندگان نیز تا زمان اتمام اعتبار پنل خریداری شده توسط آن‌ها است.

9. این مجموعه تاکنون توانسته نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را به دست آورد.

مرتبط با : بیمیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز