حمایت «آرون» از کادر درمانی و بیماران کرونایی

تور لحظه آخری-کاماپرس

مجموعه آرون به حمایت از بیماران و کادر درمانی بیمارستان بقایی 2 استان خوزستان برخاست.

به گزارش کاماپرس، در سالروز آزادسازی خرمشهر توسط نیروهای سپاه حق در عملیات بیت المقدس، سوم خردادماه ۱۳۹۹، واحد خیریه مجموعه بزرگ آرون در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه این بار به حمایت از بیماران و کادر درمانی بیمارستان بقایی 2 استان خوزستان برخاست.
با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و خانه نشین شدن تعداد زیادی از افراد طبق برنامه قرنطینه و از دست دادن درآمدشان، خیریه آرون با همکاری مدیریت و مسئولان بیمارستان بقایی 2 خوزستان به شناسایی بیمارانی که از تمکن مالی برخوردار نبودند اقدام کرد. این اقدام در قالب طرح حمایت و سلامت آرون در سه بخش اجرا شد.
در نخستین بخش از این طرح با پرداخت هزینه ترخیص و درمان تمامی بیمارانی که در این روز معالجه شان به پایان رسیده بود و تمکن مالی نداشتند قدمی دیگر برای شادی هموطنان عزیز برداشته شد.
خیریه آرون با این اقدام بر لزوم مشارکت در طرح های اجتماعی و امدادرسانی در مواقع بحرانی تأکید کرد. در بخش دوم از اجرای طرح سلامت آرون در بیمارستان بقایی 2، با توجه به گسترش بیماری کرونا و نیاز به مواد و اقلام بهداشتی، بسته های حمایتی سلامت برای مقابله با ویروس کرونا شامل ماسک های N95، مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی و همچنین تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان نظیر لباس محافظ مخصوص کادر درمانی، شیلد و یک دستگاه اجاق گاز به بیمارستان بقایی۲ اهدا شد.
‌واحد خیریه مجموعه آرون علاوه بر هزینه ترخیص و درمان تمامی بیماران و اهدای بسته های سلامت، به منظور قدردانی از زحمات پرسنل بیمارستان بقایی 2 استان خوزستان، با تقدیم سکه های پارسیان به کادر پزشکی و پرستاران مشغول در بخش مراقبت های ویژه کرونا، از تلاش ها و زحمات این عزیزان قدردانی کرد.
اقدامات خیریه مجموعه آرون می توانست به عنوان نمونه ای دیگر از فعالیت و مشارکت اجتماعی در کشور مورد توجه قرار گیرد و با توجه به حمایت مدیریت بیمارستان بقایی۲ و همچنین دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، انتظار میرفت تا صدا و سیمای مرکز استان خوزستان از این اقدام خیرخواهانه و بی منّت به عنوان الگویی برای دیگر مراکز خیریه در برهه حساس کنونی یاد کند، اما از هرگونه اشاره بدین حرکت سر باز زد. علی رغم پوشش ندادن طرح سلامت آرون از سوی صدا و سیمای استان خوزستان، دعای خیر بیماران، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان بقایی 2 باعث قوت قلب کارکنان خیریه آرون گردید.
مجموعه آرون در تلاش است علاوه بر فعالیت هایی که تاکنون داشته باز هم در راستای یاری رساندن به مردم گرانقدر کشورمان، با سازمانها، نهادها، بیمارستان ها و خیریه های دولتی سراسر کشور همراه شود و آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از سازمانها و نهادهای ذکر شده اعلام کرده است.

راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز