حضور شیرآلات راسان در دوره نهم برند محبوب ایرانی

تور لحظه آخری-کاماپرس

نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی در حال برگزاری است و راسان به عنوان یکی از شرکت‌های اصیل ایرانی در این رویداد شرکت دارد. در این جشنواره، مردم برند محبوب خود را تعیین می‌کنند و در نهایت به آن برند تندیس تعلق می‌گیرد. امسال نتیجه برند محبوب ایرانی 1401 حدودا یک ماه دیگر اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت راسان لینک شرکت در نظرسنجی برند محبوب ایرانی را در بیو پیچ اینستاگرام قرار داده تا مشتریان این مجموعه امکان شرکت در آن را داشته باشند. راسان به منظور قدردانی از مشتریانی که در این نظرسنجی شرکت دارند، پنج عدد محصولات شیرآلات سینک از تولیدات خود را هدیه خواهد داد. افرادی که مایلند این جایزه را دریافت کنند، می‌توانند بعد از مراجعه به سایت نظرسنجی، ثبت نام سریع و آسان را انتخاب کرده و وارد گزینه اداری – ساختمانی شوند. بعد از آن با انتخاب گزینه شیرآلات ساختمانی، انتخاب راسان را برگزیده و رای خود را ثبت کنند.

هدف جشنواره برند محبوب ایرانی

جشنواره برند محبوب ایرانی یک نظرسنجی بزرگ در زمینه شناسایی برندهای شناخته شده و معرفی بیشتر آن‌ها است. هدف از این جشنواره، مشارکت مردم در شناخت برندهای مناسب بازار محسوب می‌شود. در واقع برندهای برتر بازار جایزه خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می‌کنند. این رویداد یک هدف دیگر هم دنبال می‌کند و آن شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی است تا با رقابت برندها، زمینه مناسبی برای تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان شکل بگیرد.

راز آسمان پایتخت

وبسایت ایران تاپ برندز هم برای مشارکت کنندگان در نظرسنجی مذکور 50 جایزه 500 هزار تومانی درنظر گرفته که به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

راسان همواره در این رویداد شرکت داشته و تاکنون این مجموعه در جشنواره ملی برند محبوب سال 1397 تا 1399 در بخش شیرآلات بهداشتی به عنوان برتر دست پیدا کرده و تندیس طلایی گرفته است.

نگاهی گذرا به راسان

گروه صنعتی راسان از سال 1376 در حوزه تولید انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات راسان شامل شیر آشپزخانه، ست حمام، فلاش تانک، شیر روشویی، توکار، هوشمند و … است. راسان از ابتدای فعالیت تولیدی خود، هدف ارزش آفرینی و بومی سازی دانش صنعتی تا جهانی سازی برند و محصول ایرانی را دنبال می‌کند. هم اکنون بخش زیادی از محصولات تولیدی راسان به کشورهای عراق، حوزه خلیج فارس و … صادرمی‌شود. کلیه محصولات این مجموعه براساس استانداردهای بین المللی بوده و تحت آزمایش سخت قرار گرفته است. این برند همواره توسط مصرف کنندگان مورد توجه بوده و به عنوان یک برند برتر بازار داخلی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

انتهای پیام

مرتبط با : راسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز