جزئیات رتبه بندی معلمان / زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در رابطه با جزئیات برگزاری آزمون استخدامی و اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش کاماپرس، به گفته صادق ستاری‌فرد، تاکنون 930 هزار پرونده رتبه‌بندی تشکیل شده که از این میزان، احکام قطعی 411 هزار و 770 نفر صادر شده است. 66 هزار و 263 پرونده برای بازنشسته‌ها و 645 هزار و 607 پرونده نیز برای شاغلین بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

‌به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش، رتبه‌ معلمان در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش قابل مشاهده است. تاکنون 31 هزار و 592 نفر رتبه یک، 81 هزا و 28 نفر رتبه دو، 218 هزار و 581 نفر رتبه سوم، 13 هزار و 168 معلم رتبه چهارم و تعداد 1238 نفر نیز رتبه پنجم را دریافت کرده‌اند. معلمان در صورت اعتراض می‌توانند از روز 9 اسفند 1401 در سایت مذکور اعتراض را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ستاری‌فرد به بازنشستگی حدود 84 هزار نفر مشمول اشاره کرد و افزود: اگر 20 درصد این تعداد، استمرار خدمت دهند حدود 70 هزار نفر بازنشسته می‌‎شوند. میزان خروجی‌های دانشگاه فرهنگیان کفاف آموزش‌وپرورش را نمی‌دهد و یکی از راهکارها، آزمون استخدامی برای شناسایی و جذب نیروی باکیفیت است.

براساس گزارش منتشر شده در ایسنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: آزمون استخدامی  برای جذب آموزگاران ابتدایی در 8 اردیبهشت ماه 1402 برگزار خواهد شد که متقاضیان از نهم یا دهم اسفندماه می‌توانند برای این آزمون استخدام کنند. در نهایت 28 هزار و 17 آموزگار جذب خواهند شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز