جدیدترین مدل‌های عطر زنانه آمواج در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برند لوکس و عمانی آمواج تاکنون مدل‌های متنوعی روانه بازار کرده که همگی به خاطر طراحی و فرمولاسیون خاص جزو محبوب‌ترین‌ها هستند. در طراحی عطر زنانه این برند از ترکیبات سنتی مانند گل‌های شرقی و محلی، مشک، ادویه‌جات و رایحه‌های مدرن بهره برده شده است. جدیدترین نسخه‌های برند ماندگار آمواج در فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس علاقمندان قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب جدیدترین مدل‌های عطر زنانه آمواج در فروشگاه اینترنتی سفیر را معرفی می‌کند.

1- ادو پرفیوم اوپوس 14 رویال توباکو آمواج

اوپوس رویال توباکو آمواج با رایحه آروماتیک درسال 2022 توسط سیسیل زاروکیان در بازار جهانی  عطر و ادکلن عرضه شد.

رایحه آغازین این عطر زنانه گرم و ملایم، روغن کندر، صمغ لامی، هل، رازیانه، ریحان و ترنج بوده که اندکی بعد با رایحه تنباکو آبسلو، ریشه شیرین بیان، اسطوخودوس، پرونول، زغال اخته و شکوفه پرتقال در هم آمیخته و در نهایت با عطر کندر، پرو بلسان، بنزوئین، لابدانوم، مر، تار توس، دانه تونکا و وانیل پایدار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

2- ادو پرفیوم زنانه متریال آمواج

این عطر تلخ و گرم با گروه بویایی ادویه‌ای، عنبر و چوبی در سال 2021 معرفی شد. نت اولیه این عطر زنانه از نعناع هندی؛ نتهای میانی از وانیل ماداگاسکارو بنزوئین و نت های پایانی آن از اسمانتوس، عود، لادن، چوب گایاک، دانه تونکا و چوب آگار تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

3- عطر زنانه کریمسون راکز آمواج

این عطر شرقی – گلی سال 2020 توسط  طراح سرشناس عرصه عطر و ادکلن دومیتیل میشالون خلق و عرضه شد. به گفته طراح، این عطر زنانه با رایحه شگفت‌انگیز گل رز آشکار شده و با روایح گرم دارچین و عسل بناب در میانه و نت‌های قوی و اعتیاد آور چوب بلوط وتیور و چوب سدر قرمز پایدار می‌شود.

4- ادو پرفیوم زنانه سان شاین آمواج

عطر زنانه سان شاین آمواج با رایحه گرم و شیرین و گروه بویایی گلی میوه‌ای عرضه شده است. با استفاده از این عطر در ابتدا رایحه لیکور انگور سیاه وحشی، بادام و درمنه را استشمام می‌کنید. این عطر در میانه با عصاره خالص اسمانتوس، یاس، وانیل و ماگنولیا مخلوط و در انتها با رایحه سرو مدیترانه‌ای، نعناع هندی، تنباکوی زرین و پاپیروس پایدار و ماندگار می‌شود.

5- عطر زنانه لاو میموسا آمواج

نوع رایحه این محصول شیرین و ملایم و گروه بویایی آن شرقی گلی است و توسط عطرسازی به نام الیز بنات خلق شده است. نت بالایی لاو میموسا از ترکیب رایحه‌های برگ گل بنفشه، ریشه زنبق و مولکول كاسكالون؛ نت میانی آن از گلابی و مولکول پارادیسون و نت پایانی آن از عطر ایلانگ ایلانگ، آمبروکسان و گل آفتاب پرست تشکیل شده است.

گفتنی است تمامی این نسخ عطر زنانه آمواج در فروشگاه اینترنتی سفیر با قیمت 16 میلیون و 100 هزار تومان عرضه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز