محبوب‌ ترین عطرهای ترش زنانه در بازار + قیمت

عطر و ادکلن با طعم ترش معمولا با ترکیبی از رایحه‌های شناخته شده مرکبات و میوه‌ها و در موارد کمی سبزیجات، تولید و عرضه می‌شود. شناخت و انتخاب عطر ترش زنانه به دلیل دارا بودن ترکیبات خاص و محدود می‌تواند شما را با چالش روبرو کند. در این میان فروشگاه‌های آنلاین با معرفی و عرضه گزینه‌های متنوع و متعدد و همچنین ارایه تسهیلاتی همچون امکان مقایسه و بررسی محصول، انتخاب را برای کاربران سخت پسند تسهیل کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از محبوب‌ترین عطرهای ترش زنانه در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ را معرفی می‌کند:

1- ادوپرفیوم کازاموراتی گران بالو زرجوف

این عطر ترش زنانه با غلظت ادوپرفیوم عرضه شده و با رایحه‌ای ملایم، ترش و شیرین، بیشتر مناسب استفاده در فصل‌های بهار و پاییز است.

مدل گرن بالو عطر کازاموراتی در گروه عطرهای گلی میوه‌ای جا دارد. رایحه این ادوپرفیوم با نت گل‌های پیچ امین الدوله کمیاب، گاردنیا و یاس آغاز شده و در ادامه با نت گرم وانیل، کهربا و کارامل ترکیب می‌شود. ادوپرفیوم کازاموراتی گران بالو با قیمت 14 میلیون و 600 هزار تومان در روژاشاپ به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

عطر زنانه-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2-ادوتویلت زنانه بلو دراپ هالووین

هالووین بلو دراپ عطر محبوب بعدی است که در گروه رایحه‌ی گلی مرکباتی جا دارد. این عطر ترش زنانه به عنوان نسخه‌ای از عطرهای هالووین، به گونه‌ای طراحی شده که حس و هیجان را در تمامی روز برای فرد به ارمغان می‌آورد.

رایحه ابتدایی عطر زنانه هالووین بلو دراپ با مرکبات، سیب سبز و اسطوخدوس آغاز شده و در میانه با  نت‌های یاس، بنفشه و گل‌های سفید ترکیب می‌شود. بلو دراپ در نت پایه مشام مخاطب را با رایحه مشک، کهربا، دارچین و سایر ادویه‌ها به بازی می‌گیرد.

هالووین بلو دراپ با قیمت 1 میلیون و 710 هزار تومان عرضه شده و بیشتر مناسب بهار و تابستان است.

عطر زنانه-کاماپرس

3- عطر ترش زنانه سان شاین آمواژ

عطر جذاب آمواژ باز هم در بین محبوب‌ترین‌ها جا دارد. سان شاین آمواژ عطری گرم، ترش و شیرین بوده که در گروه رایحه گلی و شرقی برای بانوان عرضه شده است.

نت ابتدایی سان شاین از گیاه آرتمیسیا، مویز سیاه و بادام تشکیل شده و اندکی بعد با رایحه اسمانتوس، یاسمن، مگنولیا و وانیل در هم می‌آمیزد. رایحه این عطر در انتها بر پایه‌ای از رایحه سرو کوهی، نعنا هندی، پاپیروس و تنباکوی سفید استوار می‌شود. این عطر ترش زنانه برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان طراحی شده و با قیمت ۱۶ میلیون و 100 هزار تومان در روژاشاپ موجود است.

عطر زنانه-کاماپرس

4-ادوتویلت زنانه لا فم لو پرادا

نسخه فعلی عطر پرادا با ویژگی خنک، ترش و شیرین و مناسب بهار و تابستان به بازار معرفی شده است. طراحی شیشه و بسته بندی این محصول با امضای پرادا و بکارگیری چرم سوفیانو، ویژگی خاص عطر لا فم لو پرادا است.

رایحه این عطر ترش زنانه با عطر یاس، اسانس نارنگی و گل یلانگ یلانگ شروع شده و با تلفیقی از رایحه مریم افزایش می‌یابد. این محصول هم اکنون با قیمت 4 میلیون 830 هزار تومان در روژاشاپ به فروش می‌رسد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

عطر زنانه-کاماپرس

5- ادوتویلت زنانه فلورال تاچ توس

فلورال تاچ توس عطری شیرین و گلی با غلظت ادوتوالت بوده که داشتن رایحه ملایم، ترش و شیرین آن را به یک عطر چهار فصل تبدیل کرده است. نت‌های رایحه‌ای این عطر ترش زنانه از ترکیب مرکبات، گل بنفشه، زنجبیل، توت فرنگی، گل مریم، مشک، عنبر و چوب سدر تشکیل شده است.

سایز 100 میل عطر فلورال تاچ توس با قیمت 1 میلیون و 940 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر زنانه-کاماپرس

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب‌ ترین عطرهای ترش زنانه در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز