بهترین عطرهای مردانه برای فصل تابستان از نگاه خانم ها

انتخاب عطر و ادکلنی با ماندگاری طولانی و در عین حال با رایحه‌ای خنک و آرامش‌بخش از دغدغه‌های بسیاری از مردان در فصل تابستان است. ادکلنی که برای تابستان انتخاب می‌کنیم باید ملایم و سبک و حاوی نت‌های ملایم و روزمره مانند رایحه مرکبات و گل‌های معطر و یا بر پایه خوراکی‌ها باشد. انتخاب عطر و ادکلن در نگاه اول برای بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از اصول اولیه خرید عطر و ادکلن کمی سخت و پیچیده است.

کاماپرس در ادامه با جستجو در سایت روژاشاپ پرفروش‌ترین عطرهای مردانه مناسب فصل تابستان را معرفی می‌کند:

1- ادو پرفیوم  فور هیم نوید محمدزاده

این عطر با رایحه‌ای مدرن، پرقدرت و در عین حال ظریف و لطیف همچون روح یک هنرمند، حس توام با آرامشی را منتقل می‌کند. رایحه ابتدایی این محصول ترنج، ریحان و برگ بنفشه؛ رایحه میانی جوز هندی و فلفل صورتی و رایحه پایانی آن نعناع هندی است.

عطر نوید برای استفاده روزانه و جلسات مناسب بوده و قیمت آن در لحظه تهیه این گزارش حدود یک میلیون و 125 هزار تومان بوده است.

عطر مردانه-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- ادوپرفیوم مردانه پلان مهران مدیری

رایحه این عطر خنک و ترش است. نت‌های اولیه این ادوپرفیوم سرزنده و شاداب مانند سیب و نارنج بوده که در ابتدا هیجان را برانگیخته و همراهی نعناع هندی، فلفل سیاه، یاس و چوب صدر قدرت و ماندگاری آن را بیشتر می‌کند. نت پایانی ادوپرفیوم پلان با کهربا، وانیل، مشک سفید و چرم نیرویی مضاعف را تداعی می کند. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

ادوپرفیوم پلان با رایحه خنک، ترش و تلخ مناسب روزهای گرم تابستان است. قیمت آن حدودا یک میلیون و 280 هزار تومان برای مصرف کننده تمام می‌شود.

عطر مردانه-کاماپرس

3- ادو تویلت مردانه عود نواق روبرتو ویزاری

ادو تویلت روبرتو ویزاری عود نواق که از آخرین سری محصولات روبرتو ویزاری فرانسه بوده، با رایحه غالب چرم و چوب وارد بازار شده است.

ویزاری که در گروه رایحه‌ای چوبی، چرمی و پودری قرار دارد، برای فصل‌های تابستان و بهار مناسب است. نت ابتدایی این عطر، شیرین و تلخ و ترکیبی از چرم و کهرباست که حس دودی ضعیف همراه با رایحه گل یاس را تداعی می‌کند. همچنین، رایحه میانی و پایه عطر، چرمی، تلخ، گرم و شیرین و برای استفاده‌های روزمره و مهمانی‌ها بسیار مناسب است.

ادو تویلت روبرتو ویزاری عود نواق، یک میلیون و 429 هزار و 500 تومان قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

 

عطر مردانه-کاماپرس

4- ادو پرفیوم مردانه لا بومبا گرانادا

عطر مردانه گرانادا لابمبا، رایحه‌ای با طراوت، سبز و سرزنده دارد. نت های اولیه آن  با فریزیا، نعنا، اسطوخودوس و ریحان شروع می‌شود. در رایحه میانی زنبق، بنفشه و میموزا قرار داده شده و در پایان نعنا هندی، وتیور، عنبر و چوب سرو رایحه ماندگار این عطر را تشکیل می‌‌دهد. قیمت این عطر با رایحه خنک و تلخ، 910 هزار تومان است.

عطر مردانه-کاماپرس

5- ادو تویلت اسپورت نامبر ایت پولو بورلی هیلز

رایحه‌ی ملایم و تلخ این ادکلن بر پایه چوب و اسانس‌های شرقی با طعم دود است که رایحه‌ای تلخ و اسموکی را پدید می‌آورد. ادو تویلت نامبر ایت پولو بورلی هیلز حدود 900 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “بهترین عطرهای مردانه برای فصل تابستان از نگاه خانم ها

  1. حسین گفته:

    عطر و ادکلن اینقدر دنیای پیچیده و بزرگی داره که به نظر من خود فروشنده ها هم از دانش کافی برخوردار نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز