پرفروش ترین عطرهای جیبی مردانه

اندازه کوچک و قابلیت حمل آسان از مهمترین مزایای عطر جیبی است. طی سال‌های اخیر اکثر برندهای معتبر عطر و ادکلن نسبت به عرضه نسخه‌های مختلف محصولات خود در حجم پایین اقدام کرده‌اند که این مساله هم از نظر اقتصادی به صرفه بوده و هم به دلیل دارا بودن رایحه و کیفیت مشابه عطر اصلی، توجه مخاطبان را جلب کرده است. با جستجویی ساده در فروشگا‌های اینترنتی ضمن انتخاب عطر جیبی متناسب با استایل و سلیقه خود، می‌توانید در صورت پسند، نسبت به خرید نسخه اصلی آن اقدام کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از پرفروش‌ترین‌ عطرهای جیبی مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را معرفی می‌کند.

1- عطر جیبی مردانه فیستا مدل Creed Aventus

این عطر تلخ و خنک با رایحه ابتدایی ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب، رایحه میانی رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی و رایحه پایانی وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر و مشک عرضه شده است. حجم 15 میلی لیتر این محصول با قیمت 50 هزار تومان فروخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

2- عطر جیبی ژک ساف مدل Victor

برند ژک ساف مدل جیبی این برند تحت عنوان ویکتور را با رایحه‌ی شیرین، تند و گرم عرضه کرده است. این عطر جیبی با حجم 22 میلی لیتر در دیجی کالا با قیمت 104 هزار و 800 تومان در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

 

3- عطر نایس پاپت مدل Molecule

عطر نایس مدل Molecule با نت بویایی زنبق و یاسمن و گروه رایحه‌ای شیرین و خنک عرضه شده و ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد. این عطر جیبی مردانه در سایز 35 میل و قیمت 114 هزار و 425 تومان عرضه شده است.

4- عطر جیبی مردانه اسکلاره مدل Silver Scent

نت بویایی این محصول رزماری، جوز، گشنیز، اسطوخودوس، گل شمعدانی و هل بوده که با رایحه خنک و تند عرضه شده است. قیمت این محصول 30 میلی لیتری در دیجی کالا 107 هزار و 400 تومان است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

5- عطر جیبی مردانه اسکلاره مدل Tom Ford

تام فورد از بزرگترین شرکت‌های تولید عطر، سایز جیبی این محصول را در حجم 35 میلی لیتر و گروه بویایی شیرین و رایحه آرام بخش معرفی کرده است. نت آغازین آن زعفران، تمشک و آویشن؛ نت میانی کندر هندی و گل یاسمین و نت پایانی تام فورد چرم و ترکیبی از نت‌های چوبی و عنبر است. قیمت عطر جیبی در دیجی کالا 114 هزار و 425 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “پرفروش ترین عطرهای جیبی مردانه

  1. علی گفته:

    باعرض سلام بسیار عالی از اینکه نسبت به شادابی همنوعان رابا معرفی ادکلن وعطروخوشبوکننده ها اطلاع رسانی میکنین باسپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز