جدیدترین شرایط ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

افرادی که قصد سفر تفریحی به کشور کانادا دارند، باید ویزای توریستی یا ویزیتوری کانادا دریافت کنند. ویزای توریستی کانادا در سه نوع سینگل (یک بار ورود)، مولتی (چند بار ورود) و سوپر ویزا صادر می‌شود. چنانچه متقاضی، تمامی شرایط ویزای توریستی کانادا را داشته و مراحل اخذ ویزا را به درستی طی کرده باشد، صدور ویزا حدود سه تا پنج روز کاری طول می‌کشد. دارندگان ویزای ویزیتوری کانادا می‌توانند حداکثر تا شش ماه در این کشور حضور داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش، جدیدترین شرایط ویزای توریستی کانادا را معرفی کرده است.

نامه تمکن مالی برای اخذ ویزای توریستی کانادا

یکی از مهم‌ترین شرایط ویزای توریستی کانادا، اثبات تمکن مالی است. در واقع، متقاضی ویزا با ارائه نامه تمکن مالی، افسر پرونده را قانع می‌کند که می‌تواند از پس هزینه‌های سفر و اقامت کوتاه‌مدت خود در کانادا برآید. مبلغ مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی، به داشتن یا نداشتن دعوت‌نامه بستگی دارد. به طور کلی حداقل تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کانادا با مجوز شش ماه اقامت در این کشور 13 هزار دلار کانادا است. این مبلغ می‌تواند بر اساس تعداد روزهای درخواستی ویزا از سفارت این کشور تغییر کند.

متقاضیان ویزای توریستی کانادا نمی‌توانند از حساب‌ها و سرمایه‌های مالی پدر و مادر خود استفاده کنند و تمامی اسناد مالی و حساب‌های بانکی باید به نام خودشان باشد. نامه تمکن مالی باید از بخش بین‌الملل بانکی که در آن حساب دارند، دریافت و به لاتین ترجمه شود. تناسب سن و شغل با مبلغ تمکن مالی، یکی از موارد مهمی است که افسر سفارت‌خانه معمولاً به آن توجه خواهد کرد.

اخذ ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

سابقه سفر قوی

داشتن سابقه سفر یا تراول هیستوری قوی، یکی دیگر از شرایط ویزای توریستی کانادا است که اهمیت زیادی دارد. چنانچه متقاضی ویزای ویزیتوری کانادا در گذشته به کشورهای حوزه شنگن، هند، تایلند و امثال آن سفر کرده باشد، شانس بیشتری برای اخذ این ویزا دارد. سفر به کشورهای بدون ویزا مانند ترکیه در اخذ ویزای توریستی کانادا بی‌تاثیر نیست، اما امتیاز آن به پای سفر به کشورهای حوزه شنگن نمی‌رسد. حال سوال اینجاست که چرا داشتن سابقه سفر تا این حد اهمیت دارد؟

شما باید به افسر سفارت‌خانه این اطمینان را بدهید که یک توریست واقعی هستید و هدف دیگری جز تفریح و گردشگری در این کشور ندارید؛ بنابراین اکیداً توصیه می‌شود که تا حد امکان، پاسپورت سفید و بدون مُهر به افسر تحویل ندهید. چنانچه ویزای شنگن ندارید و می‌خواهید یک تراول هیستوری قوی برای خود ایجاد کنید، می‌توانید به کشورهایی مانند امارات، سنگاپور، روسیه و امثال آن سفر کنید.

اثبات وابستگی به ایران

یکی دیگر از مواردی که باید خیال افسر سفارت‌خانه از بابت آن راحت باشد، وابستگی شما به ایران است. در واقع، شما باید اثبات کنید که پس از اتمام سفر، خود را موظف به بازگشت به ایران می‌دانید. مدارکی مانند گواهی اشتغال به تحصیل، بیمه بالای 10 سال، مدارک کاری و شغلی، قراردادهای سرمایه‌گذاری، مدارک مربوط به سکونت خانواده در ایران و نظایر آن، همگی نشان می‌دهد که متقاضی، زندگی خوبی در کشور خود دارد و به فکر ترک شغل و خانواده خود نیست.

اخذ ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

دعوت­نامه برای اخذ ویزای توریستی کانادا

ارائه دعوت­نامه از یک شخص مقیم کانادا جزو شرایط اجباری اخذ ویزای توریستی کانادا نیست، اما داشتن این نامه می‌تواند تا حد زیادی شانس شما را برای دریافت ویزا بالا ببرد. دعوت­نامه می‌تواند از طرف بستگان درجه یک، فامیل، دوستان یا آشنایان برای شما ارسال شود. داشتن دعوت‌نامه علاوه بر آن که هدف سفر شما را برای افسر روشن می‌کند، می‌تواند بخشی از هزینه‌های سفر شما را نیز کم کند؛ در نتیجه به مبلغ کمتری برای اثبات تمکن مالی نیاز خواهید داشت.

در دعوت­نامه لازم است که هم مشخصات شما و هم مشخصات فرد دعوت کننده نوشته شود. ممکن است که اداره مهاجرت کانادا از شما بخواهد دعوت‌نامه به تایید دفاتر رسمی در کانادا برسد یا به اصطلاح Notarized شود؛ در این شرایط باید از دعوت‌کننده بخواهید نامه را با مهر رسمی برای شما بفرستد.

چنانچه دعوت‌نامه ندارید، می‌توانید با ارائه مدارک مربوط به رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنید. در این شرایط، شانس اخذ ویزا برای شما کمتر خواهد شد و باید هدف و برنامه سفر خود را با جزئیات بیشتری برای افسر سفارت شرح دهید.

اخذ مطمئن ویزای توریستی کانادا با “ویزالند”

برخی متقاضیان با وجود دارا بودن شرایط ویزای توریستی کانادا، به دلیل نقص مدارک یا قانع نکردن افسر سفارت با مشکلاتی مانند ریجکتی ویزا مواجه می‌شوند. مشورت با متخصصان این حوزه می‌تواند شانس شما را برای اخذ فوری و مطمئن ویزای توریستی کانادا افزایش دهد. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اخذ ویزا مانند مشاوره تلفنی، آنلاین یا حضوری، رزرو وقت سفارت، تکمیل مدارک ویزا و پیگیری اخذ ویزا را به گروه متخصص ویزالند بسپارید. چنانچه قصد دارید با جدیدترین تحولات در روابط کشورها برای اخذ ویزا آشنا شوید، می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس https://visaland.org مراجعه کنید یا با شماره تلفن 0261836 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزالند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز