جاذبه های گردشگری مالدیو در یک نگاه

تور مالدیو-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مالدیو با برخورداری از جزایر عجیب و غریب مرجانی، سواحل زیبا، آب‌های شفاف و زلال، طبیعتی بکر و جاذبه‌های دیدنی بی­شمار، بهشتی گمشده در اقیانوس هند شناخته می­شود. این کشور با داشتن 1200 جزیره بسیار شگفت‌انگیز و جذاب، به یک مروارید کمیاب در اقیانوس هند تبدیل شده و هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران از سراسر جهان است.

در این گزارش جاذبه ­های گردشگری مالدیو معرفی شده است.

سفر به اعماق اقیانوس با زیردریایی وال

بسیاری از گردشگران، دوستدار آن هستند که برای یک بار هم که شده، سفر به اعماق اقیانوس و زندگی فراتر از خشکی را تجربه کنند. زیردریایی مالدیو همان چیزی است که می‌تواند یک تجربه شگفت‌انگیز و مهیج را به گردشگران تور مالدیو هدیه دهد.

افراد در دنیای زیر آب می­توانند ماهی‌های رنگارنگ، کوسه‌های صخره‌ای سفید، گروه‌های کوچک ماهی‌ها، لاکپشت‌ها، عروس دریایی، مرجان‌ها، شیرماهی‌ها و مرجان‌ها را مشاهده ‌کنند و از آن لذت ببرند.

اگر شما هم علاقه­مند به تماشای دنیای آبزیان و ماجراجویی در اعماق دریا هستید، می‌توانید در تور مالدیو همراه با این زیردریایی‌ها گشتی مهیج را تجربه کنید.

راز آسمان پایتخت

 خوردن غذا در بزرگترین رستوران زیردریایی جهان

رستوران زیردریایی 5.8 بزرگترین رستوران زیردریایی جهان است که در جزیره هوراوالهی مالدیو در عمق 5.8 متری دریا ساخته شده است. این رستوران، تنها یکی از رستوران‌های زیردریایی مالدیو است و این کشور چندین رستوران زیردریایی دیگر در سایر جزیره‌هایش دارد، اما هیچ کدام به لوکس بودن و بزرگ بودن این رستوران نمی‌رسند.

این رستوران زیبا و مجلل چنان چشم‌اندازی از اعماق اقیانوس در پیش چشمان مخاطبانش قرار می‌دهد که افراد برای طولانی مدت غذا خوردن را فراموش می‌کنند و تنها به موج گروهی ماهی‌های رنگارنگ و دنیای شگفت‌انگیز زیر آب خیره می‌شوند.

 ساحل درخشان بیولومینسانس (Bioluminescent)

این ساحل خاص و منحصر به فرد به دلیل زیبایی‌های شگفت‌انگیزش بهشت  روی زمین نامیده می‌شود. برای تماشای ساحل درخشان و نورانی مالدیو باید به جزیره وادهو سفر کنید. نمایش این ساحل درخشان زمانی آغاز می‌شود که خورشید در حال غروب است و در دل تاریکی شب درخشندگی آنها نمایان می‌شود. درخشندگی آنها به قدری است که انگار ستارگان از آسمان به اعماق دریا فرود آمده‌اند. گردشگران تور مالدیو می‌توانند هنگام شب از این ساحل دیدن کنند و از نزدیک به مشاهده این زیبایی جادویی و شگفت‌انگیز بپردازند.

جزیره خورشید

جزیره نالاگورایدو، یکی از بهترین جاذبه‌های دیدنی مالدیو به شمار می‌رود که به نام جزیره خورشید معروف است. این جزیره با داشتن سواحل فوق‌العاده زیبا، آب‌های شفاف و زلال، نخلستان انبوه و درختان استوایی زیبا، یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای تفریحات خانوادگی، دوستانه و ماه عسل زوج‌های جوان محسوب می‌شود.

از جمله تفریحات بی‌نظیر جزیره خورشید می‌توان به پیاده‌روی، شنا، غواصی، قایق‌سواری، مراکز سونا و اسپا اشاره کرد.

جزیره باروس (Baros Island)

جزیره باروس مالدیو با داشتن هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس، مراکز تجاری متعدد و امکانات تفریحی و رفاهی عالی به عنوان رومانتیک‌ترین و عاشقانه‌ترین اقامتگاه دنیا شناخته می‌شود. این جزیره با داشتن سواحل زیبای مرحانی، نخل‌های انبوه نارگیل و آب و هوایی خوش، یکی از آرام‌ترین و دنج‌ترین نقاط دنیا برای سفرهای دو نفره عاشقانه به شمار می‌رود.

از جمله تفریحات این جزیره می‌توان به غواصی، پدل بوردینگ، سالن ورزشی، استخر روباز، خدمات ماساژ و اسپا، جکوزی، بیلیارد و تنیس اشاره کرد. همچنین گردشگران می‌توانند با اجاره یک قایق یا کشتی تفریحی در اطراف جزیره باروس سفری مهیج را در اقیانوس هند تجربه کنند.

آیا سفر به مالدیو نیاز به اخذ ویزا دارد؟

متقاضیان سفر به مالدیو بهتر است بدانند که سفر به این کشور نیازی به اخذ ویزا ندارد و ویزای این کشور در همان فرودگاه مالدیو صادر می‌شود. گردشگران به محض آن‌که به مالدیو برسند، می‌توانند برای مدت زمانی کوتاه اجازه ورود به این کشور را کسب کنند.

سفری مهیج به مالدیو با “ایوار”

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. تور مالدیو پاییز و زمستان ایوار، گردشگران را به سفری هیجان‌انگیز در دل طبیعت، جزایر زیبا، بهترین رستوران‌ها، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های دیدنی فرهنگی و تاریخی مالدیو دعوت می‌کند و سفری به یاد ماندنی و شیرین را برای آنان رقم می‌زند.

متقاضیان تور مالدیو می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.eavar.com از ویژگی‌ها و خدمات آژانس ایوار اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز