جاذبه های دیدنی مارماریس در یک سفر خانوادگی

مارماریس-کاماپرس
لست سکند

مارماریس به دلیل سواحل معروف، آب‌وهوای مطبوع و دریاهای مسحورکننده، انتخابی عالی برای تعطیلات خانوادگی است. چه استراحت در ساحل باشد یا شرکت در بسیاری از فعالیت‌های هیجان انگیز، سفر به مارماریس، آن‌چه را نیاز دارید به شما می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، هر ساله هزاران خانواده به ترکیه سفر می‌کنند تا در تعطیلاتی شرکت کنند که هم سرشار از آرامش و هم لذت بخش است. سفر به مارماریس، تفریحی است که برای تمامی اعضای خانواده در هر سنی چیزی دلپذیر و جذاب ارائه می‌کند.

در ادامه، کاماپرس به معرفی بهترین جاذبه‌های دیدنی در تور مارماریس می‌پردازد.

پارک آبی آکوا دریم مناسب برای تمامی سنین

پارک آبی آکوا دریم در سال 2006 افتتاح شده و بزرگترین و سرگرم‌کننده‌ترین پارک آبی در منطقه مارماریس است. این پارک با وسعتی به میزان 44000 متر مربع بر روی یک تپه قرار دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا از چشم اندازهای خیره کننده از طبیعت و شهر دیدن کنید. این پارک با 9 سرسره مجزا هیجان انگیز، مکانی عالی برای خانواده‌ها از جمله کودکان در هر سنی است تا یک روز کامل در کنار هم سرگرم شوند. برای فرار از گرمای سوزان تابستان‌های مارماریس، از پارک آبی آکوا دریم مارماریس دیدن کنید. بازدیدکنندگان در هر سنی می‌توانند سوار بر 9 سرسره مختلف پارک شوند.

بازدید از رودس را فراموش نکنید

در مارماریس و دیگر شهرهای مجاور، تور رودس یکی از محبوب‌ترین سفرهای یک روزه از نظر گردشگران است. یک مکان باستانی مناسب برای مسافران است تا با فرهنگ یونانی آشنا شوند و جزیره مشهور جهانی رودس را کشف کنند. بسیاری از آژانس‌ها بازدید از رودس را جزء برنامه همیشگی خود قرار می دهند. تجربه قایق سواری در این جزیره برای تمامی افراد قطعا لحظات لذت بخشی به جا می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

رودس-کاماپرس

از شهر باستانی افسس دیدن کنید

تصور کنید که شانس دیدن بقایای یک شهر باستانی را داشته باشید که بیش از دو هزار سال پیش در حکم یک مروارید در منطقه می‌درخشیده است. بسیاری از مسافرانی که به مارماریس می‌آیند فرصت بازدید از افسس را از خود دریغ نمی‌کنند. این شهر نگاهی جذاب به تاریخ و فرهنگ منطقه دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند خیابان‌های باستانی را کاوش کنند، از معابد و ساختمان‌های عمومی محافظت شده شگفت زده شوند و با تمدن مردمی آشنا شوند که هزاران سال پیش در آنجا زندگی می‌کردند. این سایت باستانی دارای کتابخانه سلسوس با ساختمانی زیبا و خیره کننده است. سلسوس، زمانی یکی از بزرگترین کتابخانه‌های جهان را دارا بوده است.

رودخانه دالیان و حمام‌های آرامش‌بخش گلی

رودخانه دالیان، علاوه‌بر لاک‌پشت‌های دریایی و حمام‌های گلی معروف، مقبره‌های سنگی باستانی پادشاهان لیسیایی، شهر باستانی کانوس و ساحل شنی حفاظت‌ شده ایزوتسو را در خود جای داده است. لاک‌پشت‌ها و خرچنگ‌های آبی را می‌توان در دهانه ساحل و دلتای رودخانه دالیان، یک منطقه حفاظت شده از طبیعت، یافت. حمام‌های این منطقه را می‌توان یک فعالیت سرگرم کننده برای تمامی اعضای خانواده دانست. استخرهای حرارتی، غارهای سونا و حمام‌های گلی در مارماریس از بهترین چیزهایی هستند که می‌توان با کودکان تجربه کرد. دمای 35 تا 40 درجه سانتی‌گراد چشمه‌ها در تمام طول سال، آن‌ها را به مقصدی محبوب برای خانواده‌هایی تبدیل می‎کند که به دنبال استراحت پس از یک روز آفتاب گرفتن هستند.

وبسایت توربین با امکان جستجو و رزرو آنلاین تور، هتل، پرواز و ویزا در صنعت گردشگری خدمات ارائه می‌کند. رزرو و یافتن تور مناسب از جمله مقصد مارماریس در این مجموعه امکان‌پذیر است. از دیگر امکانات توربین می‌توان به طراحی سایت برای آژانس‌‌های گردشگری و معرفی خدمات مورد نیاز آن‌ها اشاره کرد. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه گردشگری توربین به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، توییتر و تلگرام مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : توربین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز