ثبات قیمت تتر تنها دلیل جذابیت این رمز ارز برای سرمایه‌گذاران است؟

لست سکند

تتر یکی از ارزهای دیجیتال معروف بازار رمزارزهاست که به اعتقاد افراد زیادی نقش مهمی در بازار معاملات و انتقال پول در دنیای کریپتو دارد. قیمت تتر تقریبا ثابت است و مانند بیت کوین و اتریوم دچار نوسان نمی‌شود. به همین دلیل اهل فن توصیه کرده‌اند که همواره مقداری از آن در کیف پول رمزارزی نگهداری شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تتر سال 2014 به عنوان ابزاری برای کنترل عدم پایداری قیمت در معاملات رمزارزها به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شد. در واقع این رمزارز هم از امکانات ارزهای دیجیتال برخوردار است، هم مشابه ارزهای رایج فیزیکی که فیات شناخته می‌شوند، نوسانات قیمتی ندارد. به اعتقاد برخی از کارشناسان، به دلیل ثبات قیمت تتر امکان جایگزینی آن با دلار وجود دارد. به گفته شرکت آیفینکس، همیشه به اندازه توکن‌های در گردش تتر در بلاکچین، دلار آمریکا موجود بوده، این ادعای شرکت مذکور توسط ناظران و کارشناسان رمزارزها تایید شده است.

مزیت‌های اصلی تتر چیست؟

شفافیت مالی تتر یکی از ویژگی‌های این ارز دیجیتال است. همه تراکنش‌های این رمزارز در دفتر توزیع شده غیرمتمرکزی به اسم بلاکچین انجام می‌شود و به راحتی امکان دسترسی به تاریخچه این تراکنش‌ها وجود دارد.

همه تراکنش‌های انجام شده در بلاکچین تتر با استفاده از ابزارهای موجود از جمله وبسایت‌هایی مانند «اتر اسکن» در دسترس است. البته امکان دستکاری تراکنش‌ها موجود نیست و افراد نمی‌توانند هویت دارندگان را تشخیص دهند. تنها اطلاعات مربوط به ارزهای پشتوانه تتر به طور واضحی قابل مشاهده و پیگیری بوده و همین موضوع شفافیت مالی رمزارز مذکور را رقم زده است.

راز آسمان پایتخت

امنیت، یکی دیگر از ویژگی‌های این رمزارز محسوب می‌شود. فناوری بلاک چین محور ارز دیجیتال تتر، امنیت انتقال پول به وسیله این رمزارز را تامین می‌کند. معامله گران این رمزارز می‌توانند با امنیت تتر، به راحتی این رمزارز را خرید و فروش کنند.

ضمنا استفاده از این رمزارز به دلیل سریع‌ و ارزان بودن، همواره مورد استقبال معامله گران و کاربران قرار می‌گیرد. به همین خاطر است که در زمان نوسانات شدید قیمتی هم، خرید تتر همچنان طرفداران زیادی دارد.

کاربران ایرانی نیز به راحتی امکان خرید تتر و اضافه کردن آن را به موجودی کیف پول خود دارند. البته خرید این رمزارز فرآیندی دارد که باید آن‌ها را سپری کرد. افرادی که مایل به خرید تتر هستند بهتر است به وبسایت مناسب برای این کار مراجعه کنند تا معامله خوبی داشته باشند.

خرید تتر از وبسایت معتبر و امن بیت پین

بیت پین یکی از درگاه‌های مناسب برای خرید تتر یا دیگر رمزارزهای موجود بازار است. این مجموعه به دلیل داشتن امنیت، دسترسی آسان و پشتیبانی استثنایی توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

بیت پین تاکنون تلاش کرده تا از بیشتر رمزارزهای معروف و مطرح پشتیبانی و همچنین امکان معامله جفت ارزهای مختلف را فراهم کند. کاربران از طریق معامله رمزارزها در این سایت و با استفاده از تنوع سیستم سفارش گذاری معمولی و شرطی، امکان مشخص کردن حد ضرر و سود را دارند. با این امکان بیشترین میزان سود نصیب کاربران خواهد شد.

بیت پین محصول شرکت سنا ایمن مبادله از گروه شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه گذاری و حقوقی به همراه تیمی از کارشناسان حوزه فناوری و مدیریت مالی است.

تمامی معامله گران ارزهای دیجیتال اعم از حرفه‌ای و مبتدی این امکان را دارند تا در این درگاه به راحتی خرید و فروش تتر و دیگر رمزارزها را داشته باشند. پلتفرم بیت پین با انواع ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای مختلف و همچنین داشتن مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای مبادله گری، این امکان را به کاربران می‌دهد تا بهترین سبد سرمایه گذاری رمزارزی را بسازند و معامله خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز