تویوتا لندکروزر جدید بهتر است یا رنجروور 2022؟ (ویدیو)

لست سکند

ممکن است ظاهر لوکس و پر زرق و برق رنج روور مدل 2022 به گونه ای باشد که به نظر برسد فقط مشتریان شیک پوش و اتوکشیده به سمت آن جلب می شوند ولی در واقع از چنان قدرت و صلابتی بهره می برد که آفرودبازان را نیز به هیچ وجه ناامید نخواهد کرد. از طرفی، رقیب دیرینه و مشرقی اش یعنی تویوتا لندکروزر دست روی دست نگذاشته است و برگ های برنده اش را یکی پس از دیگری رو می کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه این دو رقیب سرسخت مقایسه می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، خریداران رنج روور مدل 2022 می توانند از بین دو موتور شش سیلندر توربو و موتور هشت سیلندر دوتوربوشارژری که 523 اسب بخار قدرت دارد یکی را انتخاب کنند. همه تیپ های این شاسی بلند محبوب به صورت استاندارد با تجهیزات آفرودی مانند سیستم چهارچرخ محرک و سیستم تعلیق بادی مجهز هستند که می تواند برای تطبیق بیشتر با عوارض زمین افزایش ارتفاع بدهد. البته مالکان این شاسی بلند لوکس به ندرت از مسیرهای آسفالت خارج می شوند ولی اگر تمایل به ماجراجویی در طبیعت داشته باشند، رنج روور همه فن حریف ظاهر خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

از طرفی، تویوتا لندکروزر مدل 2022 در مقایسه با مدل های قبلی 440 پوند وزن کم کرده است تا چالاک تر باشد و با دو موتور جدید روانه بازار شده است: یک موتور شش سیلندر 3.4 لیتری دو توربوشارژری که 409 اسب بخار نیرو و 479 نیوتن متر گشتاور دارد و یک موتور شش سیلندر 3.3 لیتری توربودیزل که 304 اسب بخار نیرو و 516 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ نیز به صورت استاندارد عرضه می شوند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتارنج روور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تویوتا لندکروزر جدید بهتر است یا رنجروور 2022؟ (ویدیو)

  1. سعیدرحیمی گفته:

    بهترین اس یو وی های تخصصی دنیا عبارتنداز ۱،رنجروور ۲، لندروور دیسکاوری ۳، لندروور دیفندر ۴، تویوتا لندکروز ۵، جیپ گرند چروکی ۶، جیپ رانگلر ۷، فورد بورانکو ۸، هامر اچ سه ۹، پورشه کاین ۱۰،فولکس واگن توارگ ۱۱، میتسوبیشی پاجرو ۱۲، نیسان پاترول و البته مرسدس بنز کلاس جی.. ( هرچند هستند شاسی بلندهای قابل دیگر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز