رنج روور 2023 با آپشن های جدید و خیره کننده از راه رسید (ویدیو)

موضوعی که افراد را در سرتاسر جهان به سوی رنج روور جذب می کند توانایی های بی نظیرش در بیراهه نوردی نیست، بلکه طراحی بدنه بسیار زیبا و باشکوه و کابین مجهز نیز باعث محبوبیت این شاسی بلند بزرگ شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند رنج روور مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان بر این باورند که مدل 2023 لوکس ترین رنج رووری است که تاکنون ساخته شده است. این شاسی بلند لوکس که بزرگ ترین محصول این برند انگلیسی است، با سه نوع موتور مختلف عرضه می شود و امکان انتخاب موتور هیبریدی نیز برای مشتریان وجود دارد که از قدرت بی نظیری برخوردار است. رنج روور مدل 2023 در ترافیک شهری سواری بسیار نرم و با کیفیتی دارد، از طرفی مالکان آن می توانند با خیال راحت به آفرود بروند. سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد ارائه می شود و سیستم تعلیق بادی را می توان بالا آورد تا فاصله خودرو تا سطح زمین بیشتر بشود. قیمت رنج روور مدل 2023 از 100000 دلار شروع می شود که نشان می دهد از رقبایی مانند کادیلاک اسکالید، جیپ گرند واگنر و مرسدس بنز کلاس GLS بسیار گران تر است.

همان طور که پیشتر گفته شد، رنج روور هیبرید-پلاگین در سال 2023 به خط تولید پیوسته است که و طبق اعلام شرکت سازنده، می تواند فقط با نیروی برق 77 کیلومتر را بپیماید.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنج روورلندروور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز