شاسی بلند جیپ چگونه از صخره عمودی بالا می رود (ویدیو)

کمپانی جیپ به منظور این که محصولاتش را برای افراطی ترین نوع از آفرود که «بالا رفتن از صخره» نامیده می شود آماده کند، به صورت فابریک کارخانه ای تجهیزاتی بر روی آن ها نصب می کند. برای مثال، جیپ رانگلر روبیکون به لطف برخورداری از فاصله محوری کم، رینگ های 33 اینچی و فاصله 10.8 اینچی از سطح زمین، توانایی بالایی برای بالا رفتن از شیب های بسیار تند دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بالا رفتن شاسی بلدهای جیپ از دیواره های تقریباً عمودی را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سالیان سال است که مدل های مختلف جیپ، به ویژه هنگام عبور از مسیرهای سخت گذر، عملکردی بسیار عالی از خودشان نشان داده  اند و شاید برای تجربه کردن بیابان ها و صخره های جهان، هیچ تجربه ای بهتر از آن نباشد که پشت فرمان یک جیپ 4×4 با عملکردی فوق العاده بنشینید. خواه در کوهستان باشید و خواه در بیابان، در هوای سرد و برفی و در هوایی مساعد و آفتابی، یک جیپ می تواند هرآنچه برای درنوردیدن مسیرتان لازم دارید را در اختیار شما قرار بدهد.

آریاک سفر

یکی از ویژگی های خودروهای جیپ این است که از سیستم تعلیق مستقل در قسمت جلو برخوردارند، بدان معنا که هر چرخ به طور مستقل از دیگری حرکت می کند و باعث سواری نرم تر و هندلینگ بهتر می شود و مصرف سوخت را نیز پایین می آورد. با استفاده از این سیستم تعلیق، در تپه های سنگلاخی ممکن است یک چرخ وادار به بالا رفتن بشود و یک چرخ به صورت اتوماتیک ثابت نگه داشته شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جیپ
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز