لکسوس LX 600 مدل 2023 ؛ شاسی بلندی لوکس و پر ابهت (ویدیو)

لکسوس LX جدید کیفیت هایی را معرفی می کند که نمایانگر فصل بعدی از محصولات کمپانی لکسوس هستند، از موتورهای قدرتمند گرفته تا فناوری های پیشرفته و عملکرد عالی. در واقع، این خودرو چه در شهر رانندگی کنید و چه در حال عبور از مسیرهای بسیار ناهموار باشید، شما را ناامید نمی کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند لکسوس LX 600 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، لکسوس LX 600 مدل 2023 که پرچمدار شاسی بلندهای این برند است به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و علاوه بر بهره مندی از کابین بسیار مجهز و کیفیت سواری عالی، از یک پلتفرم مدرن نیز برخوردار است و با موتوری دو توربوشارژری به بازار عرضه می شود.

لکسوس LX 600 که مبتنی بر تویوتا لندکروزر ساخته شده است، از قابلیت های آفرودی بی نظیری بهره می برد، با این حال لوکس بودن را نیز فراموش نکرده است. نیروی پیشران مدل 2023 لکسوس LX 600 را یک موتور شش سیلندر دو توربو شارژری تأمین می کند که می تواند 409 اسب بخار تولید کند. سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد در اختیار مشتریان قرار می گیرد ولی می توان آن را به صورت سفارشی به برخی تجهیزات آفرود مانند سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز کرد. کابین داخلی ، لکسوس LX 600 مدل 2023 نیز به گونه ای تجهیز شده است که بتواند با خودروهای لوکس معاصر خودش مانند بی ام و ایکس 7، رنج روور و مرسدس بنز کلاس GLS به رقابت بپردازد.

آریاک سفر

انتظار می رود لکسوس LX 600 مدل 2023 با قیمتی در حدود 87000 دلار به بازارهای جهانی عرضه شود. در صورت وارد شدن این شاسی بلند لوکس به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن در نظر می گیرید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : لکسوس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز