مدرن ترین خودروی فولکس واگن رونمایی شد/ آی دی. آیرو مدل 2024 (ویدیو)

لست سکند

فولکس واگن آی دی. آیرو یک سدان چهار در خانوادگی است و همان طور که از اسمش پیداست به گونه ای طراحی شده است که به بیشترین حد ممکن بر اصول ایرودینامیک منطبق باشد. انتظار می رود هنگامی که این محصول جدید کمپانی فولکس واگن وارد بازار بشود به صورت تمام برقی و به صورت سفارشی چهار چرخ محرک باشد و با هر بار شارژ بتواند مسافتی بیش از 620 کیلومتر را بپیماید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فولکس واگن آی دی. آیرو مدل 2024 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آی دی. آیرو (ID. Aero) یک محصول کاملاًً جدید است و به احتمال زیاد در سال 2024 روانه بازار خواهد شد. البته تاکنون فقط تصاویری از این خودرو منتشر شده است ولی انتظار می رود نسخه تولید شده واقعی اواخر سال 2023 رونمایی بشود. پیش بینی می شود دیفرانسیل استاندارد دیفرانسیل عقب باشد و سیستم چهار چرخ محرک به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

آی دی. آیرو مدل 2024 در سگمنت سدان های متوسط قرار خواهد گرفت و ضمن برخورداری از یک طراحی زیبا و ایرودینامیک، فضای بسیار بزرگ و سخاوتمندانه ای در اختیار سرنشینانش قرار خواهد داد. همچنین به لطف برخورداری از سیستم محرک بسیار کارآمد و ویژگی های ایرودینامیک عالی، آی دی. آیرو مدل 2024 بُردی برابر با 620 کیلومتر خواهد داشت که آن را برای سفرهای طولانی بسیار ایده آل می کند.

راز آسمان پایتخت

قیمت تیپ پایه آی دی. آیرو در حدود 35000 دلار، تیپ Pro در حدود 42000 دلار و تیپ Pro S در حدود 47000 دلار تخمین زده می شود. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن حدس می زنید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز