نیسان لیف مدل 2023 ؛ خودرویی محبوب و تمام برقی با شمایل جدید (ویدیو)

از حدود سال 2010 میلادی ناگهان خودروهای برقی طرفداران زیادی پیدا کردند و نیسان لیف نیز در این میان محبوبیت زیادی به دست آورد. برای سال 2023 کمپانی نیسان این محصول را به روزرسانی کرده و به آن شکل و شمایل جدیدتر و ابعاد بزرگتری داده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نیسان لیف تمام برقی مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجزا بدنه نیسان لیف 2023 دستخوش تغییراتی شده اند تا خاصیت ایرودینامیکی این خودرو ارتقا پیدا کند. امسال برخلاف سال قبل که نیسان لیف در پنچ تیپ به بازار عرضه می شد، فقط در دو تیپ تولید شده است: تیپ پایه S و تیپ میان رده SV Plus. مانند گذشته تیپ پایه S از یک موتور 147 اسب بخاری برقی بهره می برد که یک باتری 40 کیلووات ساعتی آن را تغذیه می کند. تیپ SV Plus قدرتمندتر است و با یک باتری 62 کیلوواتی می تواند 214 اسب بخار نیرو تولید کند. هر دو تیپ دیفرانسیل جلو هستند و برد تیپ پایه S با یک بار شارژ 240 کیلومتر و برد تیپ SV Plus بیش از 345 کیلومتر اعلام شده است.

قیمت تیپ پایه S حدود 28895 دلار و قیمت تیپ SV Plus در حدود 36895 دلار اعلام شده است. هر دو این تیپ ها در تابستان 2023 از راه می رسند و قیمتی آن ها اندکی از رقیب سرسخت شان یعنی شورولت بولت تمام برقی بیشتر خواهد بود.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز