اولین تصاویر منتشر شده از نیسان آلتیما مدل 2023 (ویدیو)

برای سال 2023، کمپانی نیسان تغییراتی بر روی سدان خانودگی آلتیما انجام داده است تا بهتر بتواند در این سگمت به رقابت بپردازد. این سدان متوسط رقبایی مانند هوندا آکورد، کیا K5، هیوندای سوناتا، مزدا 6 و تویوتا کمری دارد و برای این که از آن ها عقب نماند باید خودش را مرتب به روزرسانی کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نیسان آلتیما مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل جدید نیسان آلتیما به لطف برخورداری از مصرف سوخت کمتر و تجهیزات ایمنی بیشتر، طرفداران زیادی پیدا کرده است. نیسان آلتیما مدل 2023 مانند مدل های قبلی با دو موتور متفاوت به بازار عرضه می شود که هر دو در کنار یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرند. موتور پایه یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری است که در تیپ های دیفرانسیل جلو 188 اسب بخار نیرو و 362 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. امکان انتخاب یک موتور قوی تر 2.0 لیتری توربو نیز برای مشتریان وجود دارد که با بنزین معمولی 236 اسب بخار و با بنزین سوپر 248 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتور قوی تر که نیرویش را به چرخ های جلو منتقل می کند می تواند نیسان آلتیما را ظرف 5.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

قیمت تیپ پایه S در حدود 26200 دلار و قیمت تیپ فول آپشن SL در حدود 36000 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این مدل از نیسان آلتیما به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن در نظر می گیرید؟

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز