هر آنچه باید درباره تویوتا جی آر 86 مدل 2024 بدانید

خط تولید کمپانی تویوتا در سال 2024 بسیار پر و پیمان است و طیف گسترده‌ای از خودروهای ایمن و مجهز به بازار عرضه خواهند شد. خودروهای عملکرد بالایی مانند کرولا جی آر، سوپرا جی آر و جی آر 86 مدل 2024 نیز به طور قطع رضایت هواداران‌شان را به دست خواهند آورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا جی آر 86 مدل 2024 یک خودرو هات‌هچ است که روح ناب یک خودرو اسپرت در آن دمیده شده و بسیار ایمن و قابل اطمینان ظاهر می‌شود. تویوتا جی آر 86  در بازاری که شاسی‌بلندها آن را تسخیر کرده‌اند یک خودرو خاص و منحصر به فرد است که وزن کمی دارد، از موتور تنفس طبیعی بهره می‌برد و نیرو را از طریق گیربکس دستی (و یا اتوماتیک) به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

تویوتا جی آر 86 در حال حاضر در نسل دومش قرار دارد و برای سومین سال است که با یک فرمول ساخته می‌شود. البته برای سال 2024 به روزرسانی‌هایی بر روی آن اعمال شده و سیستم تعلیق و ترمز مورد بازنگری قرار گرفته‌اند. بدنه دو رنگ و تودوزی قرمز رنگ داخل کابین نیز از تغییرات امسال به شمار می‌آیند.

راز آسمان پایتخت

نیروی پیشران تویوتا جی آر 86 مدل 2024 را یک موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری تأمین می‌کند که 228 اسب بخار نیرو و 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور حجیم‌تر و قوی‌تر از موتور نسل قبلی این خودرو اسپرت است. البته در نظر داشته باشید که تمرکز تویوتا جی آر 86 بر سبک بودن و هندلینگ عالی است تا بتواند به رقابت با رقیب اصلی‌اش یعنی مزدا ام ایکس5 بپردازد. امکان انتخاب گیربکس شش سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک نیز برای مشتریان وجود دارد.

تویوتا جی آر 86 مدل 2024 می‌تواند ظرف 6.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت 225 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز