یک توصیه مهم به خریداران طلا

لست سکند

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران توصیه کرد تا قیمت‌ها ثابت است مردم داد‌و‌ستد‌های خود را آغاز کنند.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت طلا در چند ماه گذشته باعث رکود در این بازار شده است. مردم فعلا دست نگه داشته اند تا ببینند قیمت طلا به کجا می رسد. البته نادر بذر افشان دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است به دلیل ثبات نسبی بهای اونس جهانی و نرخ ارز و نبود تقاضا، قیمت‌ طلا و سکه افزایش پیدا نمی کند. اما حالا و با توجه به ثبات بازار طلا بهترین زمان برای خرید و فروش‌ است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

بذر افشان با تاکید بر افت چشمگیر تقاضا برای خرید طلا و سکه می گوید:« همه همکاران ما در اینکه تقاضا افزایش پیدا نکرده متفق‌النظر هستند و با وجود اینکه قیمت‌ها ثبات پیدا کرده همچنان خرید و فروشی انجام نمی‌شود؛ ضمن اینکه اگر تقاضا بیشتر شود قیمت‌ها افزایش خواهد یافت درحالیکه شاهد چنین اتفاقی در بازار طلا نیستیم.مردم فعلا نظاره‌گر هستند که ببینند قیمت‌ها افزایش خواهد یافت یا کاهش اما، بازار حدود دو هفته‌ای است که تکان نخورده و بهای اونس جهانی و نرخ ارز هم تغییرات چشمگیری نداشته‌، لذا توصیه ما این است که با توجه به ثبات قیمت‌ها مردم می‌توانند داد‌و‌ستد‌های خود را آغاز کنند.»

طلا گران نمی شود

راز آسمان پایتخت

بذرافشان با اشاره به وضعیت بازار طلای امروز به اقتصاد آنلاین می گوید:« امروز با وجود اینکه اونس جهانی با رشد ۲۰دلاری همراه بوده، به دلیل ثبات نرخ ارز، قیمت‌ها در بازار طلا افزایش نیافته؛ همچنین حباب سکه امروز کاهش یافته و از یک میلیون تومان هفته گذشته به ۷۰۰هزار تومان سقوط کرده است. اگر در بازار جهانی و ارز نوسانی نداشته باشیم باتوجه به نبود تقاضا احتمال افزایش قیمت‌ طلا و سکه بسیار پایین است به همین دلیل در این شرایط ثبات، مردم می‌توانند مبادلات خود را به راحتی انجام دهند.»

قیمت طلا و سکه در روز اول زمستان

در ساعت (۱۳:۳۰) معاملات امروز، هر قطعه سکه طرح جدید با قیمت ۱۱میلیون و ۹۰۰ و سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۲۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰ و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان رسید؛ قیمت طلای ١٨عیار هم در این ساعت گرمی یک میلیون و ۱۴۶هزار تومان اعلام شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز