طلا ارزان شد / کاهش قیمت طلا در اولین روز زمستان

لست سکند

تقاضا برای خرید طلا به مناسبت شب یلدا افزایش یافت، اما در اولین روز از زمستان خبرها حکایت از کاهش تقاضا و قیمت فلز زرد دارد.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر گرم طلا در حال حاضر با کاهش جزئی نسبت به چند روز گذشته یک میلون و 137 هزارتومان است، قیمت هر گرم طلا 24 عیار نیز یک میلیون و 516 هزارتومان است.

در بازارهای جهانی هر انس طلا ۱.۹۰۵.۰۴ دلار ارزش گذاری شده که نشان دهنده بازگشت فلز زرد به کانال ۱۹۰۰ دلار است.

در نخستین ساعات شروع معاملات بازارهای مالی، هر سکه امامی نیز ۱۱ میلیون و ۹۵۹ هزار تومان و هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت‌گذاری ۴ میلیون و ۹۲۵  هزار تومان قیمت دارد.

قیمت ارز در اولین روز زمستان

راز آسمان پایتخت

در نخستین روز زمستان ۹۹ بازار ارز  هم کار خود را با کاهش نرخ ها آغاز کرد به طوری که هر دلار آمریکا در صرافی های رسمی به قیمت ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان و هر یورو ۳۰ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته می شود .

صرافی های رسمی  هر دلار آمریکا را ۲۴ هزار و ۳۰۰  تومان و هر یورو را نیز ۲۹ هزار و ۸۵۰  تومان خریداری می کنند.

تحولات بازار طلا

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، حدود 15 روز است که آرامش به بازار طلا بازگشته است. پیش‌بینی می‌شود هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم بازار طلا روند آرامش را حفظ کند و قیمت طلا هم ثابت بماند. چنانچه فردا هم بازار ارز کنترل شود قیمت طلا در محدوده یک میلیون و 138 هزار تومان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ابراهیم محمدولی می‌گوید: در 10 روز گذشته تقاضا برای خرید طلا افزایش یافته است. طبق برآوردها در این بازه زمانی تقاضا 30 درصد رشد کرده است. این روند اشتیاق مردم را برای خرید مصنوعات طلا نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز بازار طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز