توزیع محصولات بهداشتی «مای» در بیمارستان مسیح دانشوری

شرکت مای در حمایت از تیم درمانی کشور بسته‌هایی حاوی محصولات بهداشتی خود را  بین پرسنل فعال بیمارستان مسیح دانشوری توزیع کرد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام شرکت مای، بعد از انتشار ویروس کرونا در کشور و اقداماتی که در شرکت‌های تولیدی و بهداشتی برای مقابله با این ویروس صورت گرفت، شرکت مای نیز همراهی خود را با تیم درمانی کشور به ویژه پرستاران با برداشتن چند گام اساسی اعلام کرد.

ساخت و تجهیز یک بیمارستان به اسم نرجس خانعلی‌زاده پرستار 25 ساله لاهیجانی که جان خود را در راه مبارزه با کرونا از دست داد، اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا، پخش مرطوب‌کننده بین پرستاران، ارسال پک مرطوب‌کننده و ژل ضد عفونی کننده به بیمارستان‌ها و اخیرا هم حضور در بیمارستان مسیح دانشوری که میزبان بیماران کرونایی در تهران است، از جمله مهم‌ترین خدمات شرکت مای در راستای کنترل ویروس کرونا است.

ارسال کرم مربوط کننده مای بین هزاران پرستار

راز آسمان پایتخت

در این خصوص  علیرضا کیانی مدیرعامل شرکت مای با بیان اینکه خطوط تولید شرکت مای به سمت تولید محصولات بهداشتی، ضدعفونی کننده‌ها، مایع دستشویی و .. تغییر پیدا کرده است،گفت: در این راستا بسته‌هایی حاوی مایع دستشویی، ضدعفونی‌کننده‌ها و کرم‌های مرطوب‌کننده به بیمارستان مسیح دانشوری تقدیم کردیم. علاوه بر این از پرستارانی که در واحدهای مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان ها درگیرند تقاضا کردیم که با ارسال کارت پرستاری و کارت بیمارستانی کرم‌های مرطوب‌کننده مای دریافت کنند و تا کنون بیش از هزار نفر از این پرستاران تقاضای ما را پاسخ داده‌اند.

وی همچنین  در مورد حمایت شرکت مای از سایر گروه‌های جامعه برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برای پارکبان‌ها و افرادی که در معرض این بیماری هستیم نیز بسته های بهداشتی در نظر داریم.
کیانی همچنین در خطاب به پرستاران،پرشکان و پارکبان‌ها افزود: ما قدردان تلاش شبانه‌روزی همه این عزیزان هستیم و از هر فرصتی برای کمک به آنها که جان خود در معرض خطر ویروس کرونا برای پیشگیری از شیوع آن و کمک به مردم قرار داده‌اند، دریغ  نخواهیم کرد.

مرتبط با : مای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز