تور مالدیو هم قیمت سفر به آنتالیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مالدیو جزیره‌ کوچکی در جنوب غربی اقیانوس هند است که به بهشت استوایی معروف شده و از آنجایی که هتل‌ها بر روی جزیره قرار گرفته‌اند و گردشگران می‌توانند با استفاده از قایق‌های پرسرعت در آن گشت بزنند، می‌تواند برای هر بیننده‌ای جذاب و رویایی باشد و او را به وجد بیاورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مالدیو 50 سال دیگر به صورت کامل به زیرآب می‌رود و شاید همین امر سبب حسرت بسیاری از افرادی که دوست دارند به آنجا مسافرت کنند شود. شاید یکی از دلایل عدم سفر به این کشور هزینه‌های آن باشد ولی با توجه به آنکه سفر به آنتالیا هم بسیار گران شده می‌توان با همان هزینه با تور به مالدیو رفت.

جزئیات تور مالدیو

تور مالدیو شهریور و مهرماه 1401 به صورت 5 شب و 6 روز اجرا می‌شود که گردشگران می‌توانند طبق علاقه خود هتلی را از میان هتل‌های 4 و 5 ستاره انتخاب کنند که پرواز این تورها توسط فلای دبی انجام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

از هتل‌هایی که برای این تور مالدیو ارائه شده، می‌توان گرند پارک کودهیپارو، موون‌پورک ریزورت، سیام ورلد، کرومبا آیلند ریزورت، سان آیلند ریزورت، آماری هاوودا ریزورت و … را نام برد که توسط فرد انتخاب می‌شود و نرخ‌های متفاوتی دارد.

نرخ پرواز تور مالدیو بستگی به تاریخ پرواز دارد و با انتخاب تاریخ توسط گردشگر از 17 تا 25 میلیون تومان متغیر خواهد بود و قیمت کلی این تور به صورت حدودی 45 میلیون و 800 هزارتومان اعلام شده است.

از جمله دیگر خدمات تور مالدیو همچنین می‌توان به 5 شب اقامت هتل با صبحانه یا خدمات مورد نظر مسافر، پرواز رفت‌وبرگشت، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

جالب است بدانید که ترانسفر تا هتل مالدیو، هواپیمای شخصی یا قایق تندرو خواهد بود که برای هر گردشگری جذابیتی بیش از حد را به همراه دارد.

علاقمندان برای اطلاع از نرخ‌های متفاوت تور مالدیو و کسب اطلاعات بیشتر یا رزو تور می‌توانند به شبکه اجتماعی یا اپلیکیشن یوتوپین مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : یوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز