تفاوت ریزش بازار رمزارزها در سال 2022 با 2018

قیمت روز بیت پین-کاماپرس
لست سکند

بررسی‌ها نشان داده که نزول بازار رمزارزها در سال 2022 متفاوت از سال 2018 بوده است. در واقع در سال 2022 با وجود نزول قیمت بیت کوین و رکود بازار رمزارزها، همچنان امیدواری به آینده این بخش بالا بود و این در حالی است که در سال 2018 افراد کاملا نسبت به دنیای رمزارزها ناامید بوده و نابودی آن را انتظار داشتند.

کاماپرس در این گزارش، بازار رمزارزها و اتفاقات رخ داده در سالهای 2022 و 2018 را بررسی کرده است.

تفاوت ریزش بازار رمزارزها در سال 2022 با 2018

جیمی کوتس – تحلیلگر سابق بلومبرگ اینتلیجنس – اعلام کرده که بازار بیت کوین و کل کریپتو (رمزارزها) در سال 2018 و 2022 دچار نزول شد، اما شرایط نزولی در این دو سال با هم تفاوت داشت. به اعتقاد کوتس، با وجود نزولی بودن بازار رمزارزها در سال 2022، تعداد زیادی بیت کوین خود را نگه داشتند؛ در حالی که در سال 2018 چنین اتفاقی رخ نداد و با شروع جریان نزولی شدید، تعداد معاملات به سرعت در مدار کاهشی قرار گرفت.

کوتس معتقد است که تغییر روند و افزایش تعداد صاحبان بیت کوین در سال 2022 حاکی از افزایش امیدواری فعالان رمزارز نسبت به آینده این بازار بوده است.

دیگر تفاوتی که رکود سال 2018 را از سال 2022 متمایز می‌کند، افزایش قابل توجه کاربران فعال روزانه بود که هر روزه روی یک بلاکچین (پایگاه داده غیرقابل تغییر) تراکنش داشته و به خرید و فروش رمزارز مشغول بودند.

راز آسمان پایتخت

دلیل امیدواری فعالان به بازار رمزارزها

برخی از فعالان رمزارزی نسبت به آینده درخشان بیت کوین و اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال امیدواری بالایی دارند. در واقع این گروه معتقدند که وضعیت اقتصادی آمریکا رو به وخامت است و احتمالا به جای دلار، طلا و رمزارزها جایگاه ویژه‌ای در بین سرمایه‌گذاران پیدا خواهد کرد.

نگاهی به شرایط بیت کوین و اتریوم

هم‌اکنون شرایط بیت کوین مساعد است و این رمزارز همچنان در مدار صعودی حرکت می‌کند. براساس آخرین به‌روزرسانی‌ها، قیمت این رمزارز نسبت به روزهای قبل بالای دو درصد رشد داشته است. اتریوم نیز مانند بیت کوین شرایط خوبی داشته و این ارز دیجیتال هم در مقایسه با روزهای قبل بیشتر از 2.5 درصد رشد قیمتی را به ثبت رساند.

هم اکنون طرفداران بیت کوین در ایران برای خرید یک سکه کامل آن باید بالغ بر 1 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه کنند، اما خرید یک سکه کامل اتریوم به 109 میلیون نقدینگی نیاز دارد.

معرفی یک سایت معتبر ایرانی در زمینه رمزارزها

در صورتی که مایل به مشاهده قیمت روز بیت کوین یا اتریوم یا خرید هر یک از این ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید با چند کلیک به وبسایت «بیت پین» به آدرس bitpin.ir بروید و نوسانات قیمتی این رمزارزها و نمودار آن‌ها را مشاهده کنید.

همچنین در صورتی که مایل به بررسی سریع سودده‌ترین رمزارزهای بازار هستید، می‌توانید به راحتی به صفحه اول بیت پین مراجعه کرده و در جدول نمایش داده شده، روی گزینه پرسودها کلیک کنید. در این حالت به آسانی اطلاعات سودده‌ترین ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر درباره قیمت روز بیت کوین و دیگر رمزارزها و همچنین نحوه استفاده از خدمات سایت بیت پین سوالی دارید نیز تیم کارشناسی مجرب این مجموعه از طریق شماره تلفن 01391033333 همواره پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز