تغییر در راس هرم مدیریت شرکت آپ

لست سکند

شرکت آسان پرداخت امروز دوشنبه 23 تیرماه 1399 از تغییر در راس هرم مدیریتی خود خبر داد و  حامد منصوری مدیرعامل سابق شرکت آسان پرداخت(آپ) بعد از 9 سال تصدی این سمت، جای خود را محمدرضا اسکندریون مدیرعامل جدید داد.

به گزارش کاماپرس، مهدی شهیدی رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت در نشست خبری با موضوع معارفه مدیرعامل جدید آپ اظهار کرد: شرکت آسان پرداخت بعد از 9 سال حضور حامد منصوری به عنوان مدیرعامل، محمدرضا اسکندریون را که پیش از این معاونت عملیات آپ را به عهده داشت به عنوان مدیرعامل جدید خود برگزیده است.

به گفته رئیس هیات مدیره آپ، عدم حضور فیزیکی منصوری مدیرعامل قبلی، علت جایگزینی اسکندریون به جای وی بوده و  تغییرات مدیریتی هیچ تغییری در روند کاری و اداره شرکت ایجاد نخواهد کرد.

احراز هویت غیرحضوری در سامانه سجام به زودی توسط آپ ارائه می شود

رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت درباره خدمات ارائه شده توسط آپ در بورس ، گفت: احراز هویت غیرحضوری در سامانه سجام به زودی توسط آپ ارائه می‌شود و تمام کاربران اپلیکیشن آپ از این سرویس بهره خواهند برد، ضمن اینکه امیدواریم بتوانیم از این سرویس علاوه بر بازار سرمایه در افتتاح حسابی بانکی و سایر سرویس‌ها هم استفاده کنیم.

راز آسمان پایتخت

همکاری آپ با هلدینگ رسانه ای پارسینه

وی از همکاری این شرکت با هلدینگ رسانه ای پارسینه خبر داد و افزود: به زودی گزینه «پارسی خبر» در اپلیکیشن آپ رونمایی خواهد شد و تلاش می کنیم نیاز مردم به آگاهی از اخبار را با گزینه «پارسی خبر» برطرف کنیم.

آپ انحصار فروش الکترونیکی بلیت سینما را شکست

شهیدی همچنین از پایان انحصار فروش الکترونیکی بلیت سینما پس از ۵ سال خبر داد و تصریح کرد:  آپ این سرویس را به کاربران خود ارائه کرده است.

تشریح فرآیند اعتمادسازی خریداران در سرویس مارکت پلیس آپ

شهیدی در ادامه سرویس مارکت‌پلیس‌ آپ و فرآیند اعتمادسازی خریداران از این بازار را معرفی کرد و گفت: در این فرآیند پولی که از مشتری گرفته می‌شود، نزد آپ می‌ماند و بعد از ۲۱ روز از تحویل محصول به خریدار، در صورت رضایت خریدار، پول به فروشنده پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: آپ این پیام را به کاربران خود اعلام می کند که از این سرویس جدید استفاده و تفاوت آن را با سایر شرکت های واسطه برسی کنند.

اعمال یک پروتکل کارمزدی روی پرداخت‌های مبتنی بر کیو آر

رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت از اعمال یک پروتکل کارمزدی روی پرداخت‌های مبتنی بر کیو آر به زودی در شبکه پرداخت کیو آر این شرکت خبر داد و گفت: از سمت کاربر معمولی تغییری وجود نخواهد داشت ولی از سمت صاحبان کیف پول تجاری این موضوع اعمال خواهد شد.

شهیدی  در پایان درباره تنفس دو ماه  برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت آسان پرداخت، تصمیم گرفتیم از این فرصت استفاده کنیم و با آمادگی بیشتر در این مجمع حضور داشته باشیم.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان پرداخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تغییر در راس هرم مدیریت شرکت آپ

  1. ناشناس گفته:

    سلام

    خدا نظارت می کند و روزی شهادت می دهد

    در دوران کرونا و به دلیلی تعطیلی و عدم فروش ، تراکنش کمی داشته ام . دستگاه pos را تحویل دادم و الان که مجددا درخواست کارتخوان کرده ام برچسب عدم صلاحیت می زنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز