ترفند وزیر دولت رئیسی برای جبران کمبود شدید معلم

وزیر آموزش ‌و پرورش، گفت: با نهایی شدن مصوبه «کشف استعدادهای معلمی» در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ️دانش‌آموزان دارای خلق و خوی معلمی، تحت عنوان استعدادهای برتر ملی به عنوان معلم در آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، رضامراد صحرایی همزمان با روز دانش‌آموز با اعلام این خبر، ادامه داد: بر اساس این طرح، دانش آموزان برتر تحت عنوان استعدادهای برتر ملی در حوزه های آموزشی، فرهنگی، تربیتی، قرآنی، هنری، ادبی، پژوهشی، تربیت بدنی و ادبی جذب آموزش و پرورش شده و معلم می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

وی صبح امروز با حضور در شبکه آموزش سیما، همچنین از پیگیری اجرای یک روز «بی کیف و کتاب» در هفته برای دبستانی‌ها خبر داد و گفت: به طور جدی دنبال اجرای این طرح هستیم. البته روز بی‌کیف و کتاب به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش نیاز دارد.

راز آسمان پایتخت

وی در ادامه به آماده شدن آیین نامه «مسیر رشد معلمی» پس از رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: آیین‌نامه مسیر رشد معلمی در حال نهایی شدن است تا طی آن پس از رتبه‌بندی معلمان نهضت یادگیری در بین تمام معلمان به راه افتد.

وزیر آموزش و پرورش در بخش پایانی با اشاره به اهمیت نقش والدین در امر پرورش دانش آموزان، بیان کرد: والدین می‌توانند با حضور در مدارس، مهارت‌های خود را به دانش‌آموزان منتقل کنند. دولت بالاترین بودجه خود را به آموزش و پرورش می‌دهد اما مردم نیز می‌توانند کمک کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز