ترتیب روتین پوستی چرب

تور لحظه آخری-کاماپرس

روتین پوستی یکی از مراقبت‌های پوستی است که معمولا خانم‌ها به صورت مرتب انجام می‌دهند. ترتیب روتین پوستی، استفاده درست از مواد و کیفیت مناسب مواد مورد استفاده از جمله بایدهای یک روتین پوستی درست است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ترتیب روتین پوستی چرب پرداخته است.

روتین پوستی چیست؟

روتین پوستی یک سری از مراقبت‌های پوستی است که به صورت مرحله به مرحله برای مراقبت از پوست و حفظ زیبایی آن انجام می‌شود. ترتیب روتین پوستی بسیار مهم است و مراحل آن به ترتیب شامل تمیز کردن، تغذیه، مرطوب کردن و محافظت از آفتاب می‌شود.

روتین پوستی را نمی‌توان برای همه به صورت یکسان تجویز و توصیه کرد و هر شخص با هر نوع پوست، نیازمند یک روتین پوستی خاص است. همچنین روتین پوستی روز و شب می‌تواند متفاوت باشد و حتی در مواقع خاص و یا برای اهداف آرایشی و بهداشتی متفاوت می‌بایست از روتین‌های پوستی خاص نیز استفاده کرد.

یکی از محصولاتی که معمولا در روتین پوستی به صورت تقریبا ثابت قرار دارد، کرم ضد لک سیسپرسا می باشد. این کرم در مسیر بهبود روند پوست اثرگذاری مثبتی دارد.

راز آسمان پایتخت

روتین پوستی چرب

پوست چرب به پوستی گفته می‌شود که بیشتر و سریعتر از سایر پوست‌ها چرب می‌شود. معمولا غدد پوستی در پوست چرب بیش از حد معمول چربی تولید می‌کنند. این چربی منافذ پوست را که در تنفس و شادابی آن مؤثر است، بسته و حتی ممکن است باعث آکنه زدن پوست شود.

پوست‌های چرب بیشتر از سایر انواع پوست نیازمند روتین پوستی هستند. یکی از محصولاتی که می تواند به این مدل پوست کمک شایانی نماید، استفاده از ضد آفتاب سیسپرسا در روتین پوستی می باشد.

دقت کنید که یک روتین پوستی خوب می‌تواند چربی‌های تولید شده را تا حد زیادی تمیز کرده و منافذ پوست را برای سلامتی هر چه بیشتر باز نگه دارند. همچنین ترتیب روتین پوستی چرب می‌تواند سخت‌تر و طولانی‌تر از سایر پوست‌ها باشد.

پوست چرب نیازمند روتین روزانه و شبانه است و برای داشتن پوستی نرم و سالم بهتر است که این روتین‌ها به صورت دائمی استفاده شوند.

ترتیب روتین پوستی چرب برای روز

اولین مرحله از روتین روز برای پوست‌های چرب، شستشوی کامل پوست و از بین بردن چربی‌ها و آلودگی‌ها است. بهتر است به این منظور از یک شوینده مخصوص پوست‌های چرب استفاده کنید.

در ادامه ترتیب روتین پوستی چرب، باید برای از بین بردن چربی‌های باقیمانده از تونر استفاده کنید. برای این کار می‌توانید چند قطره تونر مخصوص پوست چرب را روی پد آرایشی ریخته و خیلی آرام روی صورت خود را با این پد تمیز کنید.

استفاده از سرم پوستی بخش سوم از روتین است. پیشنهاد می شود برای پوست چرب از سرم‌هایی که سرعت جذب بالایی دارند، استفاده کنید تا شاهد تاثیر بهتر آن باشید. در ادامه باید از یک کرم یا  سرم آبرسان و مرطوب کننده برای تغذیه پوست خود بهره بگیرید.

آبرسان‌های سبک بهترین گزینه برای پوست‌های چرب هستند. این نوع از آبرسان‌ها منافذ پوستی شما را باز نگه می‌دارند. در روتین پوستی چرب می‌توانید از محصولات سیسپرسا استفاده نمایید.

در مرحله بعدی از ترتیب روتین پوستی چرب، بهتر است از کرم دور چشم استفاده کنید. همچنین استفاده از کرم ضد لک با کیفیت مانند کرم ضد لک سیسپرسا برای زیبایی پوست شما موثر خواهد بود. مرحله آخراستفاده از کرم ضد آفتاب است. در این زمینه نیز باید نوعی از کرم را انتخاب کنید که منطبق بر نیازهای پوستی شما باشد.

روتین شبانه پوست چرب

پوست ‌های چرب نیاز به روتین پوستی شب نیز دارند. در این روتین پوستی ابتدا باید صورت خود را شسته و آرایش‌های انجام یافته در طول روز را به طور کامل از روی صورت پاک کنید. در ادامه استفاده از یک تونر مخصوص پوست‌های چرب در ترتیب روتین پوستی توصیه می‌شود.

استفاده از کرم لایه بردار یکی دیگر از مراحل روتین پوستی شب است. در پوست‌های غیر چرب استفاده از این کرم کم‌تر لازم است اما در پوست‌های چرب شاید لازم باشد که هر روز این کار را انجام هید. همچنین استفاده از کرم شب پس از لایه برداری می‌تواند مواد مغذی و ویتامین‌ها را به سرعت جذب پوست شما نماید. استفاده از کرم دور چشم نیز می‌تواند آخرین قسمت ترتیب روتین پوستی چرب باشد.

استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی اورجینال و با کیفیت یکی از شروط موفق بودن روتین پوستی است.

خرید لوازم آرایشی و پوستی باکیفیت از سایت «فروشگاه کاج»

فروشگاه کاج یکی از مراکز خرید لوازم آرایشی، پوستی و عطر است. فروش لوازم آرایشی و پوستی با کیفیت از برند‌های مختلف و انواع عطر از بیش از 100 برند مطرح از جمله فعالیت‌های این مرکز است. فروشگاه کاج پس از موفقیت در ارائه محصولات برندهای جهانی، سایت فروش آنلاین خود را نیز به آدرس www.kajshop.com راه اندازی کرده است.  علاقمندان می‌توانند برای مشاوره پوستی و زیبایی نیز هر روزه با شماره تلفن 09147558185 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاج شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز