تخفیفات هیجان انگیز بانی مد به مناسبت روز پدر

تور لحظه آخری-کاماپرس

روز پدر همیشه یک فرصت خاص و استثنایی برای توجه ویژه و نمایش عشق و احترام به مردان حامی و دلسوزی که در زندگی‌ ما حضور دارند، به‌حساب می‌آید و علاقه ما نسبت به آن‌ها را بیش از پیش اثبات می‌کند. به همین مناسبت برندهای مختلف برای مشارکت در این حس خوب و فراهم کردن تجربه خرید بهتر و راحت‌تر برای مشتریان‌شان تخفیف‌های مختلفی را بر روی بیشتر محصولات، خصوصا محصولات وکالاهای مختص آقایان اعمال کرده‌اند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپس در این گزارش، برندهای تخفیف‌دار موجود در سایت بانی مد را معرفی می‌کند.

برند بادی اسپاینر

برند بادی اسپنر ( Body Spinner ) برند متخصص در زمینه طراحی و تولید پوشاک مردانه به‌مناسبت روز مرد تخفیف 20% را بر روی تمامی محصولات‌، از جمله کاپشن، شکت، هودی، کت و شلوار جین زنانه و مردانه اعمال کرده است.

هدیه روز پدر کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

برند جوتی جینز

این برند که یکی از زیرمجموعه‌های برند جین وست است برای خرید هدیه روز پدر بر روی یک‌سری از تولیدات خود، تخفیف‌های متنوعی از 17% تا 48% درنظر گرفته است.

برند پاتر

برند پاتر که اغلب ما آن را به‌عنوان یک برند در حوزه تولید پوشک راحتی می‌شناسیم در چند روز باقی‌مانده به روز پدر محصولات‌اش را با تخفیف‌های 23% تا 40% به‌فروش می‌رساند.

پاتر هدیه روز پدر کاماپرس

برند پوشاک بالون

این برند نیز برای کمک به خرید راحت‌تر مخاطبان برای هدیه روز پدر تمامی محصولات موجود در سایت بانی مد را با تخفیف بالای 50 درصد عرضه می‌کند.

برند بالون هدیه روز پدر کاماپرس

بانی مد

سایت بانی مد هم به‌نوبه خود به‌مناسبت بزرگداشت روز پدر، کارت‌های هدیه با طراحی جذاب و قیمت‌های مختلف متناسب با نیاز مشتریان ارائه می‌دهد.

هدیه روز پدر بانی مد کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز