گران ترین ساعت های اسپرت بانی مد برای هدیه روز مرد

گران ترین ساعت های اسپرت بانی مد برای هدیه روز مرد کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ساعت‌های اسپرت معمولا برای مکان‌های متعددی از جمله مهمانی‌های غیررسمی، باشگاه‌های ورزشی و روزمره کاربرد دارند. این ساعت‌ها در مقایسه با ساعت‌های رسمی برای تناسب و هماهنگی با استایل‌های متنوع و به روز، انعطاف‌پذیری بیشتری داشته و به‌همین دلیل برای هدیه روز مرد گزینه‌های مناسب‌تری محسوب می‌شوند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بانی مد را برای خرید هدیه روز مرد، معرفی می‌کند. حتی اگر مخاطب این دسته از ساعت‌ها نیستید دیدن و خواندن راهنمای آن‌ها می‌تواند ایده‌های جذابی برای خرید هدیه را در اختیارتان قرار دهد.

ساعت مچی عقربه ای مردانه اگنر Aigner مدل A37521

ساعت مچی اگنر با قیمت روز 24 میلیون تومان در بانی مد به‌فروش می‌رسد. برند اتین اگنر، یک برند آلمانی در حوزه تولید محصولات چرم است که در مونیخ فعالیت دارد. محصولات برند اگنر در اروپا، آفریقا، سترالیا و آسیا همیشه قابل توجه دوست‌داران چرم بوده‌ است.

ساعت مچی عقربه‌ای اگنر با بندچرم مشکی همراه با کوک‌هایی با نخ قرمز روی بند، مناسب استایل‌های اسپرت با رنگ‌های جیغ یا مشکی طراحی شده که انرژی و هیجان را منتقل کند.

راز آسمان پایتخت

ساعت مچی عقربه ای مردانه اگنر Aigner مدل A37521 هدیه روز مرد کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ساعت مچی مردانه سیکو Seiko کد SNJ027P1

ساعت مردانه اسپرت سیکو با بند سیلیکونی و مشکی با قیمت حدودی 19 میلیون تومان در بانی مد موجود است. این ساعت همراه با نور پس‌زمینه و زنگ هشدار است که استفاده از آن را در مکان‌های ورزشی مناسب می‌کند.

ساعت مچی مردانه سیکو می‌تواند تا عمق 200 متری، فشار آب را تحمل کند؛ درنتیجه برای غواصانی که در عمق کم شنا می‌کنند کاربرد دارد. قاب ساعت سیکو  SNJ027P1 از جنس استیل ضدزنگ و ضد حساسیت است که درکنار گارانتی مادام‌العمر کالا به خریداران ارائه می‌شود.

ساعت مچی مردانه سیکو هدیه روز مرد کاماپرس

ساعت مردانه تایمکس Timex کد TW2V55300

ساعت مردانه تایمکس با جنس شیشه معدنی و همراه با بند و بدنه پلاستیکی، با قیمت حدودی 15 میلیون تومان در دسترس است. برند تایمکس با بیش از یک قرن سابقه در ساخت ساعت‌های باکیفیت با طراحی جذاب و جدید، جایگاه ویژه‌ای در قلب عاشقان ساعت دارد.

تایمکس TW2V55300 با قفل سگکی ساده و رنگ بدنه و صفحه مشکی برای کاربردهای روزمره و استایل‌های اسپرت مناسب است.

ساعت مردانه تایمکس هدیه روز مرد کاماپرس

ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو مدل GBD-100LM-1DR

ساعت مچی مردانه کاسیو با بند رزینی مشکی و جنس شیشه معدنی درحال حاضر در بانی مد قیمتی حدود 11 میلیون تومان دارد. برند کاسیو از محبوب‌ترین برندهای ساعت در جهان و خصوصا افراد تینیجر با استایل‌های اسپرت و رسمی است.

برند ژاپنی کاسیو علاوه‌بر ساعت، محصولاتی را از قبیل دوربین فیلم‌برداری و دیجیتال، ماشین حساب و آلات موسیقی، تولید می‌کند. دوام بسیار بالای ساعت‌ها و طراحی شیک و خاص از مواردی است که کاسیو را در دنیای ساعت مشهور و پرفروش می‌کند.

ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو هدیه روز مرد کاماپرس

ساعت مچی عقربه ای مردانه کنت کول Kenneth Cole مدل KCWGL2104104

ساعت مچی مردانه کنت کول از کالکشن MODERN CASUAL با رنگ صفحه و قاب خاکستری و قیمت حدودی 12 میلیون تومان در بانی مد به‌فروش می‌رسد. برند کنت کول از حدود 40 سال قبل تا امروز ساعت‌های متنوع و متناسب با سلیقه‌های گوناگون، طراحی و عرضه کرده است.

ساعت‌های کنت کول اغلب در آمریکا طراحی و تولید شده و اسمبل و مونتاژ نهایی آن‌ها در چین انجام می‌گیرد. ساعت کنت کول KCWGL2104104 تا عمق 30 متری آب در برابر فشار مناسب است. فرم گرد صفحه این محصول همراه با طراحی خاصی که دارد برای استایل‌های خاص و با سبک‌های جدید مناسب است.

Kenneth Cole KCWGL2104104 هدیه روز مرد کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز