بهترین هدیه روز مرد مخصوص همسران خوره فیلم

بهترین هدیه روز مرد مخصوص همسران خوره فیلم کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اگر مخاطب هدیه روز پدر شما یک فرد خوره فیلم است، پیشنهادات و گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. تهیه هدیه برای دوست‌داران فیلم و سریال‌ معمولا جزو راحت‌ترین‌ها کارها به شمار می‌رود، چراکه هر چیزی با کم‌ترین رنگ و بو از سینما، این افراد را به وجد آورده و برای‌شان ارزشمند است.

کاماپرس در این گزارش، 5 هدیه جالب و جذاب سینمایی مخصوص فیلم‌بازان را معرفی می‌کند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

پوستر فیلم Pulp Fiction

پالپ فیکشن یا داستان عامه‌پسند از آثار مطرح تارانتینو در دهه 90 است که احتمالا فیلم‌بازان کارکشته، بیش از یک‌بار آن را دیده‌اند. تارانتینو در این فیلم با گره زدن چند خط داستانی، یک فیلم جنایی با هاله‌ای از کمدی سیاه را به‌تصویر می‌کشد؛ داستان‌هایی که خشونت انسان، رستگاری و سنت را با نبوغ خاصی مورد پرسش قرار می‌دهند.

پوستر این فیلم ماندگار تاریخ سینما توسط فروشگاه «هپی والز» تهیه شده و در سایزهای مختلف عرضه می‌شود. قیمت این تابلوها بسته به اندازه‌شان از حدود 200 تا 670 هزار تومان، متفاوت است. جنس قاب پوسترها از پی وی سی و دارای یک شیشه ضخیم است که رنگ پوستر و قاب را طی زمان ثابت نگه می‌دارد.

راز آسمان پایتخت

بهترین هدیه روز مرد مخصوص همسران خوره فیلم کاماپرس پوستر فیلم Pulp Fiction

دوره گرایش‌های نو در سینمای معاصر

در دوره گرایش‌های نو در سینمای معاصر 8 فیلم مختلف نمایش داده می‌شود که هر فیلم، گرایش‌های نو سینمایی را در مواجهه با مسائل و مشکلات روز مثل چالش‌های مرتبط با زنان، طبقه‌های اجتماعی، نژادپرستی، مشکلات محیط زیستی و… را به شیوه خود، مورد بحث قرار می‌دهد.

مدرس این دوره مازیار اسلامی، منتقد، پژوهشگر و از اسامی نام‌آشنای حوزه سینماست که در بیشتر درس‌گفتارهایش سینما را با سایر رشته‌های علوم انسانی از جمله روان‌شناسی و فلسفه پیوند داده است. این دوره ارزشمند برای عاشقان سینما توسط مدرسه آموزش مهارت‌های سینمایی «ماجرا» ارائه شده و قیمت آن 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

دوره گرایش‌های نو در سینمای معاصر هدیه روز مرد کاماپرس

بیشتر بخوانید:

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

هارد اکسترنال ای دیتا با ظرفیت 1 ترابایتی می‌تواند بزرگ‌ترین مشکل دوست‌داران فیلم‌، یعنی کم بودن حافظه سیستم را رفع کند. این هارد در 4 رنگ آبی، زرد، قرمز و مشکی با قیمتی حدود 3 میلیون تومان در تکنولایف، به فروش می‌رسد.

این محصول در ابعاد 21x98x133 میلی‌ متر و وزن 270 گرم، یک هارد سبک است که قابلیت حمل آسانی دارد. هارد اکسترنال ای دیتا پرو می‌تواند داده‌ها را با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه به سیستم موردنظر منتقل کند. از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت ای دیتا مدل HD710 Pro، سنسور ضد شوک و مقاومت در برابر آب و ضربه است.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro هدیه روز پدر کاماپرس

خرید  اشتراک فیلیمو

فیلیمو اشتراک تماشای بیش از 90000 فیلم و سریال را برای علاقه‌مندان هنر هفتم، ارائه می‌دهد. این اشتراک در سه تعرفه مختلف یک ماهه 98 هزار تومان، سه ماهه 420 هزار تومان و شش ماهه 588 هزار تومان ارائه شده که برای مخاطب‌هایی با نیازهای گوناگون طراحی شده است.

از مزایای خرید اشتراک فیلیمو، تماشای آفلاین و بدون نیاز به اینترنت فیلم و سریال‌ها و برنامه‌های منتشرشده در شبکه خانگی است. اشتراک‌های فیلیمو برای سه دستگاه متفاوت به‌صورت همزمان قابل اجراست.

ویدئو پروژکتور ونبو مدل T2 MAX NEW

پرژکتور قابل حمل ونبو با قابلیت اتصال شبکه بی‌سیم در رنگ سورمه‌ای و با قیمت تقریبی 14 میلیون تومان از سایت دیجی کالا قابل تهیه است. ونبو T2 MAX NEW با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ و کنتراست ۱:۲۰۰۰، تصویری روشن و واضح را برای نمایش فیلم و سریال‌ها فراهم می‌کند.

منبع تغذیه این پروژکتور خانگی برق مستقیم است و می‌تواند علاوه‌بر فیلم و سریال، فایل‌های صوتی و اسناد را نیز پخش کند. قابلیت تمرکز خودکار و داشتن درگاه یو اس بی از دیگر ویژگی‌های ویدئو پروژکتور ونبو مدل T2 MAX NEW است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند.

ویدئو پروژکتور ونبو مدل T2 MAX NEW هدیه روز پدر کاماپرس

اسپیکر جفتی برقی مکسیدر

دستگاه پخش خانگی مکسیدر مدل AL-331 در ابعاد ۱۳۰۰x۳۲۰x۳۶۰ میلی متری و با قیمت حدودی 17 میلیون تومان در ترب عرضه می‌شود. برند مطرح مکسیدر در حوزه تولید دستگاه‌های پخش خانگی، این محصول را با جنس بدنه ام دی اف و توان خروجی 100 وات روانه بازار کرد.

این محصول علاوه‌بر کیفیت پخش صدای واضح و قابلیت تنظیم ولوم، با داشتن رقص نور سقفی و حالت‌های نورپردازی متنوع، هرچیزی که از یک دستگاه پخش خانگی انتظار دارید دراختیارتان قرار می‌دهد.

اسپیکر جفتی برقی مکسیدر هدیه روز مرد کاماپرس

هدفون سونی مدل Pulse 3D

هدفون پالس تری دی سونی با قابلیت 12 ساعت پخش صدا بعد از شارژ کامل باتری، با قیمت حدودی 4 میلیون تومان در رنگ خاکستری توسط تکنولایف ارائه شده. این محصول می‌تواند انواع صداهای سه‌بعدی و فراگیر را با کیفیت و وضوح بالا پخش کند، به‌همین علت علاوه‌بر دوست‌داران فیلم و سریال، برای استفاده گیمرها نیز بسیار مناسب است.

کلیدهای تعبیه شده روی بدنه دستگاه مثل کلید پاور، تنظیم حجم صدا، قطع و وصل صدای میکروفون و تغییر بالانس صدا در بازی، باعث شده تا درمقایسه با هدفون‌های دیگر، هدفون سونی مدل Pulse 3D، در هر زمینه‌ای، هدفونی راحت، مدرن و کاربردی شناخته شود.

هدفون سونی مدل Pulse 3D هدیه روز مرد کاماپرس

پتوی سفری پائيزه 011

پتوی یک‌نفره لایکو با قیمت روز 550 هزار تومان و در ابعاد 220 در 160 سانتی‌متری در فروشگاه لایکو در دسترس است. جنس پتو مسافرتی لایکو از نخ اکرلیک است که حالتی پشمی‌مانند دارد. لطافت و گرمی متناسب و چروک‌پذیری پایین از دیگر ویژگی‌های این پارچه است که آن را برای استفاده در پتوهای مسافرتی، کاربردی می‌کند. قیمت روز این محصول در سایت لایکو 550 هزار تومان است.

پتوی سفری پائيزه 011 هدیه روز مرد کاماپرس

چیپس میگو بارجیل

چیپس میگو یکی از خوراکی‌های رایج در شرق آسیا است که در سایت بارجیل در بسته‌بندی‌های مختلف 250 گرم تا 1 کیلوگرم عرضه شده است. میگو و پودر میگو از ترکیباتی است که برای تهیه چیپس میگو بارجیل از آن‌ها استفاده شده است. این محصول برخلاف چیپس‌های معمول، یک خوراکی سالم و مقوی برای شب‌نشینی‌ها، به‌خصوص مهمانی‌های مخصوص به فیلم‌بازان محسوب می‌شود.

چیپس میگو هدیه روز مرد کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : بارجیلتربتکنولایفدیجی کالافیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز