بهترین هدیه روز پدر برای باباهای شکمو

بهترین هدیه‌های روز پدر برای باباهای شکمو کاماپرس

اگر پدر شما هم نصف شب‌ درب یخچال را از باز و بسته کردن زیاد کلافه می‌کند و علاقه زیادی به انواع خوراکی‌ها دارد، احتمالا برای خرید یک هدیه خوش‌طعم برای او به مشکل خاصی برنمی‌خورید. اما خرید هدیه برای باباهای شکمو با ذائقه سخت‌گیر، آن‌قدرها هم کار راحتی نیست.

از بین تمام طعم و عطرهای دلپذیر دنیای خوراکی‌ها، کمتر کسی هست که آجیل‌ها و تنقلات، مورد پسند‌ش نباشد؛ این مورد درباره پدرها که بیشتر اوقات درحال گفت‌وگوهای مختلف و تماشای تلویزیون هستند، بیشتر هم صدق می‌کند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش 8  هدیه خشکباری هیجان‌انگیز و باکیفیت را به شما معرفی می‌کند تا با خواندن آن، دیگر نگران تهیه کادو برای باباهای شکموی‌تان نباشید.

کارت هدیه ماکادمیا

کارت هدیه ماکامیا یک ایده خلاق برای هدیه است که توسط شرکت بارجیل ارائه می‌شود. بارجیل با طراحی این کارت هدیه، کار شما را برای جست‌وجو و خرید هدیه راحت کرده است. هرچند که خرید هدیه یک موضوع سلیقه‌ای است اما همه ما دوست داریم هدیه‌مان موردپسند صاحب‌اش واقع شود. با تهیه کارت هدیه ماکادمیا، بابای شکموی‌تان می‌تواند تا سقف 500 هزار تومان، هر نوع آجیل، خشکبار یا تنقلاتی که دوست دارد از بارجیل بخرد.

راز آسمان پایتخت

این کارت انواع دیگری مثل کارت هدیه پکان و کارت هدیه بادام برزیلی را هم دارد. کارت پکان امکان خرید تا سقف 300 هزار تومان و کارت هدیه بادام برزیلی، امکان خرید تا سقف 800 هزار تومان را برای استفاده از همه محصولات بارجیل، برای گیرنده کارت فراهم می‌کند. هم‌چنین اگر دوست دارید این کارت‌ها را اختصاصی‌تر هدیه دهید، می‌توانید با برای درج یک جمله روی آن با بارجیل در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:

کیسه ارمغان باغ های میوه

کیسه ارمغان باغ‌های میوه‌ای بارجیل یک هدیه رویایی برای آقایانی است که درحالی‌که عاشق میوه‌اند اما به‌دلیل سختی در آماده‌سازی و پوست کندن آن، از خوردن‌اش صرف نظر می‌کنند.

در این کیسه زیبا که حس‌وحال باغ‌های میوه خوش آب‌وهوا را برای‌مان یادآور می‌شود، 500 گرم میوه خشک، که از مرغوب‌ترین و تازه‌ترین میوه‌ها تهیه شده، قرار دارد. میوه‌های خشک علاوه‌بر این‌که طراوت و طعم خوب میوه‌های تازه را حفظ می‌کنند، به‌دلیل ماندگاری طولانی مدت، برای استفاده در سفرها و نگهداری در ماشین مناسب‌اند. قیمت کیسه ارمغان باغ‌های میوه در سایت بارجیل حدود 470 هزار تومان است.

کیسه ارمغان باغ های میوه کاماپرس

عناب درشت درجه یک

اگر بابای شکمو شما عاشق طعم‌های شیرین و ملس باشد، احتمالا گرفتن یک بسته عناب درشت درجه یک، او را حسابی سر ذوق می‌آورد. عناب، یک میوه لذیذ و پرخاصیت است که در مناطق کوهستانی خراسان جنوبی به‌وفور یافت می‌شود. ویتامین سی موجود در این میوه به‌همراه آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبرهای مفید ، آن را به یک هدیه ارزشمند برای کسانی تبدیل می‌کند که به سلامت قلب و گوارش‌ عزیزان‌شان اهمیت می‌دهند.

فروشگاه خشکبارینو عناب درجه‌یک را مستقیما از خراسان به دست دوست‌داران این میوه محلی، می‌رساند. درحال حاضر، قیمت عناب تازه در سایت خشکبارینو حدودا کیلویی 53 تا 265 هزار تومان است.

عناب درشت درجه یک کاماپرس

توت خشک

خرید توت خشک به‌عنوان هدیه در زمستان می‌تواند گرمای شیرین بهاری را به‌یاد توت‌های تازه این فصل در ذهن‌ها زنده کند. توت‌های خشک حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی از جمله ویتامین C، ویتامین K، پتاسیم و مس است که برای افزایش سلامت بدن بسیار مفید و ضروری‌اند.

برای پدرهایی که علاقه زیادی به شیرینی دارند اما به‌خاطر قند خون بالا نمی‌تواند آن‌ها را مصرف کند، توت خشک یکی از جایگزین‌های مناسب است. مصرف خون علاوه‌بر کنترل قند خون به بهبود سلامت گوارش و کاهش استرس نیز کمک می‌کند. خشکبارینو توت خشک اعلا را در سه اندازه متفاوت و با قیمت حدودی کیلویی 90 تا 360 هزار تومان به فروش می‌رساند.

توت خشک خشکبارینو کاماپرس

 

شیرین گندمک (هانیسمک)

اگر پدرتان متولد دهه 60 است یا خاطرات آن دهه را هنوز با ذوق برای‌تان تعریف می‌کند، شیرین گندمک یک گزینه نوستالژیک خوشمزه برای هدیه دادن به او در روز مرد، محسوب می‌شود. گندمک شیرین از برشته کردن غلات به‌دست می‌آید.

این میان‌وعده مقوی به‌خاطر طبع گرمی که دارد برای افزایش انرژی و سلامت گوارش بسیار مفید است. شیرینی معتدل گندمک باعث شده تا پای ثابت بیشتر دورهمی‌ها و مهمانی‌ها شود. گندمک شیرین باکیفیت را می‌توانید با قیمت 100 هزار تومان از سایت ناتیلی تهیه کنید.

شیرین گندمک (هانیسمک) نوتیلی کاماپرس

تخمه آفتابگردان و بادام زمینی

تخمه بادام‌زمینی از آن دسته خوراکی‌هایی هستند که تقریبا هیچ مردی دست رد به سینه آن نمی‌زند. فروشگاه آجیل و خشکبار ناتیلی این دو محصول پرطرفدار را در قالب یک محصول برای دوست‌دارانش با قیمت حدودی کیلویی 45 تا 195 هزار تومان عرضه می‌کند تا بتوانند یک شب‌نشینی خانوادگی مفرح را کنار هم تجربه کنند.

تخمه آفتابگردان و بادام زمینی ناتیلی کاماپرس

سوهان لقمه اصفهان

سوهان لقمه اصفهان از سوغاتی‌های محبوب این شهر است که یک منبع غنی از مواد معدنی و ویتامین‌ها به‌حساب می‌آید. سوهان لقمه اصفهان از بهترین هدیه‌هایی است که می‌تواند برای روز پدر به بابای شیرینی‌دوست‌تان بدهید تا خستگی یک روز کاری طولانی را رفع کنید. فروشگاه تواضع سوهان لقمه اصفهان را با قیمت حدودی 300 هزار تومان و با عطر و طعمی متفاوت عرضه می‌کند.

سوهان لقمه اصفهان تواضع کاماپرس

 

گز ترمه حنایی 40 درصد پسته

برای پدرهایی که علاوه‌بر عطر و طعم خوراکی‌ها به بسته‌بندی آن‌ها هم دقت می‌کنند، بهترین هدیه روز پدر گز ترمه حنایی است. این محصول که از 40 درصد پسته اعلا تشکیل شده با بسته‌بندی شکیل و زیبا با قیمت حدودی 350 هزار تومان توسط فروشگاه تواضع به‌فروش می‌رسد.

گز ترمه حنایی 40 درصد پسته تواضع کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : بارجیلتواضعخشکبارینوناتلیناتیلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز