معرفی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی آجیل و خشکبار

کیفیت و تازگی آجیل و خشکبار همواره از دغدغه هایی است که خریدارن با آن مواجه هستند؛ تنوع زیاد این محصولات نیز گاهی اوقات انتخاب را برای علاقه مندان دشوار می کند. با این وجود، فروشگاه های اینترنتی آجیل و خشکبار با ارایه اطلاعات و دسته بندی انواع محصولات تلاش کرده اند تا تجربه بهتری از خرید را به کاربران ارایه دهند.

در ادامه کاماپرس به معرفی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی آجیل و خشکبار می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بارجیل

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار بارجیل از سال 1397 شروع به کار کرد. این مجموعه محصولات خود را به صورت دست‌چین و با سفارش آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. این فروشگاه اینترنتی دارای بیش از 700 نوع محصول است که به صورت رایگان برای همه‌‌ی مناطق ایران ارسال می‌کند.

امکان سفارش به صورت عمده یا بسته‌بندی وجود دارد. مشتریان می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان برای شخصی‌سازی بسته‌بندی‌های خود استفاده کنند. بسته‌های نوروزی آماده برای سازمان‌ها وجود دارد که سازمان‌ها با توجه به نیاز خود می‌توانند برای کارکنان خود تهیه کنند. بخش بلاگ و شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام بارجیل فعال است و به صورت مداوم مطالب علمی به اشتراک می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

برادران حسینی

آجیل و خشکبار برادران حسینی از سال 1342 توسط حسین حسینی طاهر در مشهد تاسیس شد.در حال حاضر دارای دو شعبه حضوری در مشهد و یک فروشگاه اینترنتی است که توسط برادران حسینی مدیریت می‌شود. این سایت دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و نشان الکترونیکی اعتماد است.

برادران حسینی علاوه بر آجیل، انواع تنقلات، شکلات، کره بادام‌زمینی، چای ماسالا و دمنوش ارائه می‌کنند. محصولات برای مشهد به صورت رایگان ارسال می‌شوند و سفارشات بالای 700 هزار تومان شهرستان‌ها رایگان ارسال می‌شوند. بخش خبرنامه و اینستاگرام این مجموعه فعال است و مشتریان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند به آن مراجعه کنند.

هفت مغز

فروشگاه اینترنتی هفت مغز اولین فروشگاه اینترنتی است که کاملا به صورت آنلاین، به مدت هفت سال است که فعالیت می‌کند. این فروشگاه اینترنتی دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و نشان اعتماد است. هفت مغز علاوه بر انواع آجیل، انواع خشکبار، انواع شکلات و تنقلات و زعفران را عرضه می‌کند. محصولات هفت مغز در پاکت‌های زیپدار گرید خوراکی یا ظروف مایکروویوی بسته‌بندی می‌شوند.

قابلیت ارسال رایگان برای خریدهای بالای 700 هزار تومان برای سراسر ایران وجود دارد. مشتریان با عضویت در بخش خبرنامه می‌توانند از آخرین اخبار و تخفیف‌ها خبردار شوند.

خشکبار کشاورزی

خشکبار کشاورزی از سال 1386 در شهر قائنات به صورت حضوری آغاز به کار کرد. در سال 1391 با همکاری تعاونی گیاه پزشکی تهران و همکاری با کشاورزان نمونه خشکبار کشور، به عرضه‌ محصولات پرداخت. دفتر مرکزی این مجموعه در ولنجک تهران است. سایت فروش دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

سایت اینترنتی خشکبار کشاورزی دارای پشتیبانی 24 ساعته است. ارسال محصولات به تهران 12 ساعت، و به شهرستان یک الی دو روز طول می‌کشد. بخش بلاگ سایت فعال است و افراد برای کسب اطلاعات و خواندن مقاله‌ها می‌توانند به آن مراجعه کنند.

حاجی بادومی

حاجی بادومی فروشگاه اینترنتی ارائه آجیل و خشکباراست که برای سهولت خرید به ارائه خدمات می‌پردازد. این فروشگاه دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی است. حاجی بادام امکان سفارش محصولات به صورت شخصی‌سازی شده، باکس هدیه و بسته‌های سازمانی را فراهم کرده است.

ارسال خریدهای بالای 500 هزار تومان رایگان است. امکان بازگشت محصولاتی که شخصی‌سازی نشده‌اند، تا 24 ساعت وحود دارد و هزینه پست بسته به دفتر مرکزی به عهده‌ی خریدار است. بخش بلاگ سایت بروز است و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و فواید و خواص آجیل می‌توانند به آن مراجعه کنند.

 

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : بارجیلبرادران حسینیحاجی بادومیخشکبار کشاورزیهفت مغز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز