معرفی پرفروش‌ ترین زعفران‌ های بهرامن در بازار

زعفران بهرامن-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

زعفران یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین چاشنی‌های ایرانی است که به دلیل رنگ و عطر آن در بسیاری از غذاها و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. در این میان، بسیاری برندها برای ارایه بهترین کیفیت زعفران با یکدیگر در رقابت تنگاتنگ هستند و برای ربودن گوی سبقت می کوشند. برندها با تولید انواع زعفران و بسته بندی های متنوع قصد دارند تا محصولی باب همه سلیقه ها به بازار عرضه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به معرفی پرفروش‌ترین زعفران‌های بهرامن در بازار می‌پردازد؛

زعفران نیم گرمی قوطی رویال

این زعفران در ظروف پلی استری بسته‌بندی می‌شود که باعث حفظ کیفیت زعفران در طول زمان می‌شود. این ظروف در عین حال سبک هستند و به یکی از محبوب‌ترین و پروفروش‌ترین محصولات تبدیل شده‌اند. در طراحی جلد از هویت بصری ایرانی استفاده شده است.

زعفران استفاده شده در این بسته‌بندی، از نوع زعفران درجه یک است در وزن‌ نیم گرمی به مبلغ 40 هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

زعفران یک مثقال پاکتی

این محصول در پاکت براق بسته‌بندی شده است. این پاکت‌ها نسبت به آب و آلودگی و هر گونه گرد و غبار، نفوذناپذیر و مقاوم هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول مقرون به صرفه و با کیفیت بودن است. در طراحی جلد از طرح‌های هویت ایرانی استفاده شده است.

زعفران استفاده‌شده در این محصول زعفران سرگل است که دارای قدرت رنگ‌دهی زیادی است. در زعفران سرگل بخش خامه یا رشته وجود ندارد و کلاله‌های زعفران قرمز رنگ هستند و کاملا از هم جدا هستند. علت قیمت مناسب و به صرفه بودن این زعفران را به انتخاب خوبی برای مصرف خانگی تبدیل کرده است. این محصول در پاکت‌های یک مثقالی به قیمت 219 هزار تومان به فروش می‌رسد.

زعفران بهرامن-کاماپرس

زعفران یک گرمی جم رویال

این محصول در بسته‌بندی‌های کریستالی عرضه می‌شود. این ظروف کریستالی مخصوص برای زعفران و هل تولید شده‌اند. زعفران خشک‌شده نسبت به نور و اکسید‌کننده‌ها بسیار حساس است ولی در این ظروف عطر و رنگ آن هیچ تغییری نمی‌کند.

رشته‌های زعفران در این نوع بسته‌بندی سالم باقی می‌مانند و نمی‌شکنند. جم‌ها درون جعبه مقوایی قرار می‌گیرند و این نوع زعفران با توجه به بسته‌بندی مقاوم، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن محسوب می‌شود. زعفران یک گرمی جم رویال به قیمت 75 هزار تومان عرضه می‌شود.

زعفران خاتم

این زعفران در ظروفی با نقوش سنتی دارای استحکام بالا و ضدضربه بسته‌بندی می‌شود. همچنین این ظروف در برابر رطوبت مقاوم هستند و دارای درب فشاری هستند که از بیرون ریختن زعفران جلوگیری می‌کند. زعفران موجود در بسته‌بندی قرمز رنگ خاتم، از نوع سرگل می‌باشد و بسته‌بندی‌های دو گرمی به قیمت 126 هزار تومان عرضه می‌شود.

زعفران خاتم نگین، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر انواع زعفران دارد و انتخاب اقتصادی محسوب می‌شود. در این نوع زعفران مقدار کمی از خامه گیاه به اندازه یک تا سه میلی‌متر به کلاله آن متصل شده است. این ویژگی باعث می‌شود راحت‌تر بتوان زعفران اصل را از زعفران تقلبی تشخیص داد. این محصول در بسته‌بندی‌های دو گرمی به قیمت 144 هزار تومان به فروش می‎رسد.

زعفران بهرامن-کاماپرس

زعفران پنج گرمی کتابی تاپ نگین

بیشتر مردم به دلیل متصل بودن کلاله و خامه در زعفران تک نگین و پایین بودن احتمال تقلبی بودن، از این نوع  زعفران استفاده می‌کنند. این محصول به این دلیل که کلاله نسبتا خوبی دارد و مقدار آن بیشتر از قسمت خامه است، رنگ‌دهی خوبی دارد و غذا را طلایی رنگ می‌کند. زعفران رشته‌ای به کار رفته در این بسته‌بندی، شکنندگی کمی دارد.

این زعفران در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود. برای افراد با مصرف زیاد و رستوران‌ها، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. این زعفران در بسته‌های پنج گرمی کتابی به قیمت 314 هراز تومان به فروش می‌رسد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : بهرامن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز