جدیدترین محصولات بن مانو را ببینید

قهوه-کاماپرس
لست سکند

برای عاشقان قهوه هیچ چیز قهوه دمی نمی شود. اما دم کردن قهوه تا حدودی زمان بر است و اگر وقت یار نباشد نمی توان از نوشیدن آن لذت برد. مجموعه بن مانو با تولید قهوه فوری دمی تلاش کرده است تا زمان تهیه یک قهوه باکیفیت را کوتاه کند. در این میان، بن مانو محصولات جدید و متنوعی را نیز به بازار عرضه کرده است تا انواع سلیقه ها را راضی نگه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی و معرفی جدیدترین محصولات بن مانو می‌پردازد:

قهوه فوری گلد برزیل

دانه‌های قهوه بعد از رست شدن و عصاره‌گیری، تبدیل به پودر قهوه فوری می‌شود. قهوه گلد با فرآیند خشک کردن با اسپری یا خشک کردن انجمادی تولید می‌شود و با اضافه کردن آب یا شیر داغ در در سریع‌ترین زمان آماده‌ می‌شود. این قهوه از دانه‌های قهوه 100 درصد عربیکا تولید می‌شود و رایحه و طعم منحصر به فردی دارد.

قهوه گلد کافئین کمتری نسبت به سایر قهوه‌ها دارد و عوارض بعد از مصرف مثل تپش قلب و بی‌خوابی را ایجاد نمی‌کند. این قهوه در بسته‌های 150 گرمی در طعم‌های تلخ و شیرین شکلاتی به قیمت 139 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

قهوه-کاماپرس

قهوه فرانسه جعبه هشت ساشه‌ای

قهوه فرانسه به قهوه‌هایی گفته می‌شود که مناسب برای دم کردن هستند. قهوه‌های دمی به دو شیوه چکه‌ای و غوطه‌وری تهیه می‌شوند. قهوه دمی چکه‌ای با عبور آب از بین دانه‌های قهوه آسیا شده آماده می‌شود. در این روش دم‌ کردن قهوه از ابزارهایی مثل کمکس و دستگاه‌های قهوه‌ساز خانگی استفاده می‌شود. در روش غوطه‌وری با ریختن مستقیم آب روی دانه‌های قهوه و سپس صاف کردن آن‌ها، قهوه آماده می‌شود.

قهوه فرانسه بن مانو از دانه‌های قهوه تولیدشده در آمریکای لاتین است. این قهوه اسیدیته ملایم، طعم متعادل و وانیلی دارد. عطر و رایحه این قهوه پایداری زیادی دارد. کافئین قهوه فرانسه نسبت به سایر قهوه‌ها بسیار کمتر است. این قهوه در جعبه‌های هشت ساشه‌ای به قیمت 59 هزار تومان عرضه می‌شود.

قهوه-کاماپرس

پودر خامه‌ای کننده (کریمر)

پودر خامه‌ای کننده کریمر ترکیبی مایع است که به عنوان جایگزین شیر یا خامه به قهوه، چای، شکلات داغ و سایر نوشیدنی‌ها اضافه می‌شود. کریمر از محصولات غیرلبنی است و یک روغن گیاهی است که به روش‎های مختلف تولید می‌شود. بسیاری از افراد تمایل دارند قهوه خود را با طعم و افزودنی جدید مصرف کنند. کریمر یکی از این افزودنی‌هایی است که برای بهبود عطر و طعم قهوه استفاده می‌شود.

این محصول شیرینی بسیار کمی دارد و فاقد کافئین است و در بسته‌های 300 گرمی به قیمت 75 هزار تومان عرضه می‌شود.

قهوه فوری گلد برزیلی ساشه‌ای

قهوه فوری گلد برزیلی که از دانه‌های عربیکا تهیه می‌شود، دارای کافئین و عطر ویژه‌ای است. این قهوه شیرینی کمی دارد و دانه‌های آن قبل از آسیاب شدن رست نمی‌شوند. قهوه برزیلی ساشه‌ای در 24 ساشه دو گرمی ارائه به قیمت 75 هزار تومان ارائه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

 

مرتبط با : بن مانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز