تحلیل تکنیکال در بازار ارز دیجیتال چیست؟ + تحلیل بیت کوین در 23 آذر

تحلیل-تکنیکال-ارز-دیجیتال-چیست؟ + تحلیل-بیت-کوین-در-23-آذر-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تحلیل تکنیکال Technical Analysis در بازارهای مالی روشی برای پیش‌بینی رفتار احتمالی قیمت بیت کوین و رمز ارزها در آینده است. در تحلیل تکنیکال داده‌ها و اطلاعات چون قیمت، تغییرات، حجم معاملات، وضعیت کلی بازار و روند قیمت دارایی‌های مختلف بررسی می‌شود. به عبارتی، تحلیل تکنیکال را می‌توان تعیین یک استراتژی معاملاتی در راستای ارزیابی یک سرمایه‌گذاری و تعیین فرصت‌های معاملاتی بیان کرد.

معامله‌گران ارزهای دیجیتال عموما با استفاده از تحلیل تکنیکال و روانشناسی بازار، سناریوهای متفاوتی را برای بیت کوین تعیین می‌کنند و معتقد هستند که تاریخ در نمودار قیمت ارزهای دیجیتال مرتبا تکرار می‌شود. تحلیل بیت کوین به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا الگوها و روندهای بازار را شناخته و آینده قیمت را پیش‌بینی کنند و طبق آن، موقعیت معاملاتی و سرمایه‌گذاری مناسب را پیدا کنند.

تحلیل-تکنیکال-ارز-دیجیتال-چیست؟ + تحلیل-بیت-کوین-در-23-آذر-کاماپرس

تحلیل تکنیکال بیت کوین – 23 آذر

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی ارز دیجیتال تبدیل هستیم. در تحلیل روز قبل گفتیم که بیت کوین بین سطح ۴۰۰۰۰ و ۴۲۰۰۰ دلار درگیر است و برای آغاز روند بعدی خود باید منتظر شکست یکی از این سطوح باشیم. نکته مثبت این بود که امروز بیت کوین این محدوده را از سقف (۴۲۰۰۰ دلار) شکست و بازار اکنون گارد صعودی به خود گرفته است.

راز آسمان پایتخت

مقاومت پیش رو در مرحله اول سطح ۴۳۰۰۰ است که اگر بیت کوین از این سد عبور کند، می‌توانیم باری دیگر شاهد افزایش قیمت تا سطح ۴۴۰۰۰ دلار باشیم. ضمن اینکه RSI‌ در نمودار چهار ساعته وارد محدوده مثبت خود شده و از سطح ۵۰ عبور کرده است. بنابراین روند صعودی بیت کوین در حال حاضر قوی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز