تحصیل در کانادا با سیم ‌آخر

تحصیل در کانادا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

کانادا یکی از بهترین  و پرطرفدارترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی است، به‌گونه‌ای که این کشور در سال 2021 با اعطای 450 هزار مجوز تحصیل رکورد جذب دانشجویان بین المللی را جابه جا کرد. از طرفی این کشور چهارمین سیستم آموزشی برتر در دنیا را داشته و شرایط کاری مناسبی برای فارغ التحصیلان فراهم کرده است.

در ادامه کاماپرس به بررسی شرایط و مزایای تحصیل در کانادا می پردازد.

مزایای تحصیل در کانادا

تحصیل و زندگی در کانادا مزایای بسیاری دارد که به مهم‌ترین آن‌ها در ادامه اشاره می‌کنیم:

سطح علمی بالای دانشگاه‌ها

کانادا چهارمین سیستم آموزشی برتر دنیا را دارد و تعدادی از برترین دانشگاه‌های جهان از نظر رنکینگ QS در این کشور قرار دارند.

تحصیل در کانادا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

امکان استفاده از بورسیه و فاند

برای مقطع دکتری امکان تحصیل فول‌فاند وجود دارد که رایگان است و کمک‌هزینه زندگی هم دریافت می‌کنید. با بورسیه تحصیلی هم می‌توانید تا ۱۵۰۰۰ دلار کانادا در سال تخفیف شهریه داشته باشید.

نرخ بیکاری پایین

نرخ بیکاری کانادا ۵/۴ درصد است و نرخ ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاه به بازار کار در این کشور بالای ۷۵ درصد است این یعنی با تحصیل در این کشور آينده شغلی شما تضمین خواهد شد.

کار تمام‌وقت دانشجویی

در اکثر کشورهای اروپایی دانشجو نهایتا تا ۲۰ ساعت در هفته اجازه کار دارد و فقط می‌تواند به‌صورت پاره‌وقت کار کند. این در حالی است که در کانادا می‌توانید همزمان با تحصیل، به‌صورت تمام‌وقت مشغول به کار شوید و هزینه‌های تحصیل و زندگی خود را جبران کنید.

مهمان‌نوازی و مهاجرپذیری

مردم کانادا مهمان‌نوازند و دولت این کشور با طرح‌ها و قوانین مختلف، از ورود مهاجران، به‌خصوص مهاجران تحصیلی حمایت می‌کند. همین امر باعث شده این کشور یک کشور چند فرهنگی باشد و مهاجران در آن احساس غربت نکنند.

ویزای همراه

اکثر کشورهای پیشرفته دنیا برای ویزای همراه دانشجویی سخت‌گیری‌های بسیاری دارند و معمولا در این کشورها، همراه دانشجو اجازه کار ندارد.  این در حالی است که کانادا به همسر دانشجو اجازه کار فول تایم می‌دهد و خیلی راحت و سریع می‌توانید ویزای همراه این کشور را دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر از صفحه تحصیل در کانادا در وبسایت سیم‌آخر بازدید کنید. با پر کردن فرم موجود در بالای این صفحه می‌توانید مشاوره رایگان بگیرید.

تحصیل در کانادا-کاماپرس

کاهش هزینه های تحصیل در کانادا

با استفاده از راهکارهای زیر می‌توانید هزینه‌های تحصیل در کانادا را کاهش دهید.

تحصیل فول فاند در کانادا

شما می‌توانید از طریق مکاتبه با اساتید دانشگاه‌های کانادا، تحصیل فول فاند را در این کشور تجربه کنید. با اخذ فاند تحصیلی کانادا، تحصیل برای شما رایگان می‌شود و مقداری نیز کمک‌هزینه برای زندگی دریافت می‌کنید.

استفاده از تخفیف شهریه

با ارائه معدل خوب می‌توانید از دانشگاه‌های کانادا تخفیف شهریه بگیرید. سقف تخفیف شهریه تا ۱۵ هزار دلار کانادا در سال است.

تحصیل در کانادا-کاماپرس

مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا با سیم‌آخر

سیم‌آخر با بیش از 5 هزار پرونده موفق در ۵ سال، مسیر مهاجرت تحصیلی شما را هموار می‌کند. مراحل مهاجرت تحصیلی با سیم‌آخر عبارت است از:

مشاوره رایگان

برای شروع کافی است وارد وبسایت سیم‌‌آخر شده و فرم «مشاوره رایگان» را پر کنید. در ادامه کارشناسان باتجربه ما با شما تماس می‌گیرند و با توجه به شرایط شما مثل سن، تحصیلات، معدل و تمکن مالی، بهترین گزینه‌های موجود را به شما پیشنهاد می‌دهند.

انتخاب رشته و دانشگاه مناسب برای شما

در صورتی که تمایل به بستن قرارداد با سیم‌آخر داشته باشید، در ابتدا با توجه به سوابق تحصیلی‌تان، بهترین رشته‌ها و دانشگاه‌های موجود را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در واقع رشته‌ها و دانشگاه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که بیشترین شانس قبولی را برای آن‌ها داشته باشید. معمولا بیش از یک گزینه‌ به شما پیشنهاد می‌شود تا با اقدام همزمان برای آن‌ها، شانس قبولی شما به حداکثر برسد.

مکاتبه با استاد برای اخذ فاند (مخصوص دکتری)

با اخذ فاند تحصیلی می‌توانید هزینه‌های تحصیل و زندگی‌تان در کانادا را پوشش دهید. برای این کار کافی است پروپوزال خود را به تصویب یک استاد در دانشگاه مقصد برسانید. کارشناسان سیم‌آخر مکاتبات لازم را برای اخذ فاند تحصیلی انجام می‌دهند و در کنار شما هستند تا تحصیل رایگان در کانادا را تجربه کنید.

جمع‌آوری و تکمیل مدارک

یکی از عمده‌ترین دلایل ریجکت شدن درخواست پذیرش و ویزا، وجود نقص در مدارک است. کارشناسان سیم‌آخر با بهره‌گیری از تجربه چند ساله خود به شما کمک می‌کنند مدارک خود را به شکل مورد نظر سفارت و دانشگاه تکمیل کنید. برای رزومه و انگیزه‌نامه هم نمونه آماده (تمپلیت) به شما ارائه خواهد شد و پس از تکمیل، ویرایش‌های لازم برای رسیدن به سطح مورد نظر انجام می‌شود.

اقدام برای اخذ پذیرش و ویزا

در نهایت مدارک شما برای مراجع مورد نظر جهت بررسی ارسال خواهد شد. قبل از ارسال نهایی مدارک، جلسه چک مدارک خواهید داشت و برای پیکاپ پاسپورت هم می‌توانید از خدمات سیم‌آخر استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سیم آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تحصیل در کانادا با سیم ‌آخر

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    کانادا واقعا برای تحصیل و زندگی خیلی خوبه و شرایط رفتن و پذیرش هم بابت ادامه تحصیل راحت از بقیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز