تحصیل در فرانسه با سیم‌ آخر

تحصیل در فرانسه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

فرانسه یکی از کشورهای با قدمت اروپایی است که دانشگاه‌های معتبری دارد. با تحصیل در این کشور می‌توانید از تسهیلات ویژه دانشجویی مثل وام مسکن و بورسیه تحصیلی استفاده کنید. این کشور به واسطه امکانات و مزایای عالی خود توانسته رتبه چهارم دنیا را پس از آمریکا، انگلستان و استرالیا به لحاظ دانشجوپذیری کسب کند. فرانسه هم‌اکنون بیش از 350 هزار دانشجوی بین‌المللی دارد.

مزایای تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسه مزایای پرشماری دارد که مهم‌ترین آن‌ها، امکان اخذ ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان است. در ادامه مزایای تحصیل در این کشور را بررسی می‌کنیم؛

امکان اخذ ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان

اخذ مدرک زبان یکی از چالش‌های اصلی مسیر مهاجرت به‌حساب می‌آید. دولت فرانسه شرایطی را فراهم کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق ویزای تحصیلی این کشور را بدون ارائه مدرک زبان دریافت کنند. در این روش شما ابتدا باید از یک مرکز آموزشی در فرانسه، پذیرش دوره زبان فرانسوی دریافت کنید و سپس ویزای تحصیلی فرانسه را دریافت کنید. جالب است بدانید در حین تحصیل در دوره زبان فرانسوی، تمام مزایا و تسهیلات دانشجویی فرانسه به شما تعلق خواهد گرفت.

تسهیلات دانشجویی و تحصیل رایگان

دولت فرانسه تسهیلات پرشماری را به دانشجویان خارجی در این کشور اختصاص داده است. تسهیلاتی مثل وام مسکن، کمک‌هزینه سازمان CAF و امکان تحصیل رایگان به زبان فرانسوی.

کشوری مهاجرپذیر و چندفرهنگی

حمایت دولت فرانسه از پذیرش دانشجویان باعث شده تا بسیاری از شهرهای این کشور فضای دانشجویی و چندفرهنگی داشته باشد. بنابراین، دانشجویان بین‌المللی در این فضا احساس غریبی چندانی نمی‌کنند. ضمن اینکه مردم این کشور هم مهمان‌نواز و خونگرم هستند.

راز آسمان پایتخت

پلی برای مهاجرت به کانادا

یکی دیگر از مزایای تحصیل در فرانسه، امکان مهاجرت به کانادا پس از پایان تحصیل است. مهاجرت مستقیم به کانادا چندین برابر گران‌تر از مهاجرت به فرانسه خواهد بود. اما با مهاجرت به فرانسه می‌توانید با هزینه کمتری به کانادا مهاجرت کنید و خیلی سریع وارد بازار کار شوید.

تحصیل در فرانسه-کاماپرس

انواع دوره زبان فرانسوی برای مهاجرت به فرانسه

برای مهاجرت به فرانسه بدون مدرک زبان دو نوع موسسه وجود دارد: موسسات دولتی و موسسات خصوصی. شهریه موسسات خصوصی طبیعتاً بالاتر است؛ اما در عوض در تمام ماه‌های سال می‌توانید از این موسسات پذیرش بگیرید.

زمان پذیرش و هزینه موسسات دولتی

این موسسات فقط در شهریور و دی‌ماه پذیرش دانشجو دارند و شهریه آن‌ها از دو تا چهار هزار یورو است.

زمان پذیرش و هزینه موسسات خصوصی

برای موسسات خصوصی هیچ محدودیتی از نظر زمان اقدام وجود ندارد و در تمام ماه‌های سال می‌توانید از این موسسات پذیرش بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه تحصیل در فرانسه در وبسایت سیم‌آخر مراجعه کرده و فرم مشاوره رایگان را پر کنید.

مهاجرت تحصیلی-کاماپرس

مراحل مهاجرت تحصیلی به فرانسه با سیم‌آخر

سیم‌آخر با بیش از ۵۰۰۰ پرونده موفق در ۵ سال اخیر، مسیر مهاجرت تحصیلی شما را هموارتر می‌کند. در ادامه، مراحل مهاجرت تحصیلی با سیم‌آخر مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

گام اول: مشاوره رایگان

برای شروع کافی است وارد وبسایت سیم‌‌آخر شده و فرم «مشاوره رایگان» را پر کنید. در ادامه کارشناسان باتجربه این مجموعه با شما تماس می‌گیرند و با توجه به شرایط شما مثل سن، تحصیلات، معدل و تمکن مالی، بهترین گزینه‌های موجود را به شما پیشنهاد می‌دهند.

گام دوم: انتخاب رشته و دانشگاه مناسب برای شما

در صورتی که تمایل به بستن قرارداد با سیم‌آخر را داشته باشید، در ابتدا با توجه به سوابق تحصیلی‌تان، بهترین رشته‌ها و دانشگاه‌های موجود به شما پیشنهاد داده می‌شود. در واقع رشته‌ها و دانشگاه‌هایی به شما معرفی می‌شود که بیشترین شانس قبولی را برای آن‌ها داشته باشید. معمولاً بیش از یک گزینه‌ به شما پیشنهاد می‌شود تا با اقدام همزمان برای آن‌ها، شانس قبولی شما به حداکثر برسد.

گام سوم: اخذ پذیرش دوره زبان

سیم‌آخر، مناسب‌ترین دوره‌های زبان را با توجه به شرایط شما پیدا می‌کند تا بتوانید برای اخذ پذیرش از موسسه مربوطه اقدام کنید. در تمام این مراحل، مشاوران مجرب این مجموعه همراه شما هستند.

گام چهارم: جمع‌آوری و تکمیل مدارک

یکی از عمده‌ترین دلایل ریجکت شدن درخواست پذیرش و ویزا، وجود نقص در مدارک است. کارشناسان سیم‌آخر با بهره‌گیری از تجربه چند ساله خود به شما کمک می‌کنند مدارک خود را کامل و جامع برای ارسال به سفارت و دانشگاه تکمیل کنید. برای رزومه و انگیزه‌نامه هم نمونه آماده (تمپلیت) به شما ارائه خواهد شد و پس از تکمیل، ویرایش‌های لازم برای رسیدن به سطح مورد نظر انجام می‌شود.

گام پنجم: اقدام برای اخذ پذیرش و ویزا

در نهایت، مدارک شما برای مراجع مورد نظر جهت بررسی ارسال خواهد شد. قبل از ارسال نهایی مدارک، جلسه چک مدارک خواهید داشت تا مدارک شما طبق استانداردهای مورد نیاز به سفارت ارائه شود.

گام آخر: جلسه آماده‌سازی مصاحبه کامپوس

برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه لازم است یک جلسه مصاحبه حضوری داشته باشید. سیم‌آخر با برگزاری جلسه شبیه‌سازی مصاحبه به شما کمک می‌کند تا آمادگی لازم را برای پاسخ به سوالات داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : سیم آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تحصیل در فرانسه با سیم‌ آخر

  1. رامتین ابراهیمی گفته:

    فرانشه خیلی شرایط سخت گیری داره برای مهاجرت میشه لطفا برای دانمارک هم اطلاع بدید؟

  2. نهال رستمی گفته:

    فرانسه بابت تحصیل خوبه؟ شرایطش چجوریه؟ چون من پسرم رو میخوام بفرستم الان داره تعیین رشته میکنه میخوام برای دبیرستان به بعد و دانشگاه بفرستمش اونور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز