تجربه فرهنگی متفاوت و طبیعتی بی نظیر در تور کنیا نوروز 1402

کنیا یکی از متمایزترین و خیره‌کننده‌ترین کشورهای آفریقایی است که چشم هر مسافری را با طبیعت بکر و زیستگاه‌های مهم بین‌المللی خود خیره می‌کند. با خرید تور کنیا می‎‌توان تجربه تماشای گونه‌های کمیاب و در خطر انقراض را از نزدیک لمس کرد. قدم زدن در امتداد مایل‌ها سواحل شنی سفید، جنگل‌های انبوه و بیابان‌های متفاوت از جاذبه‌های طبیعی این کشور محسوب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آژانس‌های بسیاری به برگزاری تور کنیا با خدمات متفاوت و همچنین قیمت‌های مختلف می‌پردازند. مکان‌های دیدنی نمادین مانند کوه کنیا بر فراز دشت‌های ساوانا و جنگل‌های استوایی قرار دارند در حالی که آبشارهای پیچیده آن در دامنه‌های کوهستانی می‌خروشند. تور کنیا از بلندترین قله‌هایش گرفته تا عمیق‌ترین اعماق اقیانوس‌ها، یک سفر رویایی آفریقایی را به توریست‌ها هدیه می‌دهد. دلایل بی نهایتی برای سفر به کنیا وجود دارد که در ادامه برخی از علل محبوبیت این سرزمین بررسی خواهد شد؛

هیجان تماشای حیات وحشی کمیاب و متنوع در پارک‌ها و زیستگاه‌های ملی

کنیا یکی از مقاصد باشکوه حیات وحش جهان است. پارک‌ها، ذخیره‌گاه‌ها و حفاظت‌گاه‌های خصوصی آن، پناهگاه بسیاری از متنوع‌ترین گونه‌های حیوانات روی کره زمین هستند. سفر در مناظر وسیع و غرق در نور ملایم صبح، گذر از دشت‌های چمن‌زار و باتلاق‌های پارک ملی آمبوسلی، تجربه‌ای فراموش نشدنی به بار می‌آورد.

راز آسمان پایتخت

تماشای فیل‌هایی که در مقابل کوه عظیم کلیمانجارو در مرز شمال تانزانیا قرار گرفته‌اند، همراه با زرافه‌های زیبا، بزهای پرانرژی، گاومیش‌ها، گورخرها، اسب‌های آبی، گرگ‌ها و بسیاری از گیاه‌خواران دیگر، تصاویری هستند که نه فقط در رسانه‌ها، بلکه در مقابل چشمان شما‌ قرار دارند.

حفاظت‌گاه ملی سامبورو از دیگر جاذبه‌های توریستی کنیا است. انواع حیوانات شامل کرگدن، بوفالو، شیر، پلنگ و فیل در آن مکان قابل رویت اند. تور کنیا هیجان یک سافاری حیات وحش جذاب را به گردشگران می‌دهد.

کنیا، سرزمینی بی نظیر از تضاد و تنوع

مهم نیست زمان خود را چگونه می‌گذرانید، کنیا سرزمین تضاد و تنوع است. انواع مناظر آتشفشانی، دشت‌های وسیع ساوانا، قله‌های کوه‌های باشکوه، رودخانه‌های پیچ در پیچ، اقیانوس آبی عمیق، جنگل‌های انبوه، سواحل شن سفید، جنگل‌های جذاب، تالاب‌های سرسبز، بیابان‌های وسیع و موارد دیگر را در خود دارد. سواحل کنیا غنی از گرانبهاترین موجودات جهان است. ماهی‌های فراوان و موجودات دریایی که در میان صخره‌های مرجانی رشد می کنند؛ خزندگان کوچک و دوزیستان که روی زمین می‌پرند؛ انواع پستانداران کوچک و بزرگ در حال جست‌و‌جو و شکار در کنار پرندگان، تصاویر شگفت‌انگیزی هستند. هر شکل، هر اندازه و هر رنگی از این گونه‌های کمیاب و در معرض انقراض را با خرید تور کنیا می‌توان شاهد بود. کنیا مقصد رویایی بسیاری از گردشگران است.

کشوری به قدمت ظهور انسان

قدمت کنیا و سواحل شرقی آفریقا در مستندات تاریخی توسط ملوانان رومی و یونانی ذکر شده است. همچنین نوشته‌هایی از سیاحان عرب مانند علی ابن حسین مسعودی و ابن بطوطه مربوط به قرن هفتم و دهم وجود دارد. از سوی دیگر، تاریخ کنیا به زمانی برمی‌گردد که انسان‌ها برای اولین بار روی زمین ظاهر شدند.

یافته‌های باستان‌شناسی در دره بزرگ ریفت به این واقعیت اشاره دارد که احتمالاً انسان‌ها از این جغرافیا سرچشمه گرفته‌اند. از این رو کنیا، نام «گهواره بشریت» را به خود اختصاص داده‌ است.

تور کنیا با آژانس زیماسفر

آژانس هوایی و جهانگردی زیماسفر پارس، سرویس‌های مسافرتی متعددی در سطح ایران و جهان ارائه می‌دهد. این مجموعه با برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی از سال 1393 از فعالان این صنعت به شمار می‌آید. تور کنیا از جمله تورهای محبوب میان گردشگران است. کارشناسان زیماسفر جهت ارائه اطلاعات بیشتر از شرایط و قیمت تور کنیا آماده پاسخگویی هستند.

آژانس زیماسفر در آستانه نوروز، تورهای دیگری نیز در برنامه خود دارد. ترکیه، گرجستان، مالدیو، سریلانکا، ارمنستان و بالی بخشی از تورهای نوروزی را شامل می‌شود. زیما، برگرفته از واژه زمین، نامی با قدمت و ریشه اوستایی است.  این نام به هدف این آژانس در برگزاری انواع سفرهای گردشگری در کره زمین اشاره می‌کند. دفتر زیماسفر در خیابان میرداماد تهران واقع شده است. این شرکت در شبکه‌های اجتماعی از قبیل تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، آپارات، یوتیوب، لینکدین و پینترست حضور و فعالیت دارد.

مرتبط با : زیما سفر پارس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز