تجربه خوابی راحت با خرید اینترنتی تشک

لست سکند

انسان به طور معمول یک سوم عمر خود را در خواب می‌گذراند. خواب آرام و راحت آنقدر مهم است که پزشکان و حتی روان‌شناسان ۷ تا ۸ ساعت خواب شبانه را برای حفظ سلامت جسم و روح لازم می‌دانند. یکی از عوامل داشتن خواب راحت و آرام تشک تخت مناسب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یک کالای خواب مرغوب و باکیفیت، می‌تواند خواب کافی را تضمین کند. اما با توجه به تعدد فروشگاه اینترنتی تشک و انواع مختلف برندهای تشک، از جمله تشک خوشخواب و تشک رویا که از مشهورترین برندها هستند، ممکن است برخی مشتریان در خرید تشک به ویژه خرید آنلاین تشک دچار سردرگمی شوند. از این رو در ادامه این مطلب به نکاتی پرداخته می‌شود که بهتر است هنگام خرید تشک تخت به آن‌ها توجه کرد.

راهنمای خرید تشک

از آنجا که انواع مختلفی از تشک وجود دارد که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند، شاید بهتر باشد برای انتخاب یک تشک مناسب، انواع آن‌ها را با کابردهایشان بشناسیم؛

راز آسمان پایتخت

تشک‌های فنری؛ منفصل یا متصل؟

تشک‌های فنری از شناخته‌شده‌ترین انواع تشک به شمار می‌روند و سال‌های زیادی است که در میان مردم رایجند؛ چراکه انعطاف زیادی دارند. در واقع در بدنه این تشک‌ها، فنرهایی به کار رفته است که آن‌ها را نرم می‌کند. در تشک‌های فنری، فنرها به دو شکل متصل و منفصل به کار می‌روند؛ فنرهای متصل در سراسر تشک به یکدیگر وصل هستند اما در تشک فنری منفصل یا پاکت اسپرینگ فنرها درون پاکت‌هایی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

بنابراین آنچه باعث تولید تشک‌های فنری منفصل شد، معایب تشک‌های متصل بود. این نوع تشک‌ها با وجود قیمت ارزانی که دارند، صدای زیادی تولید می‌کنند. علاوه بر این، با نرمی زیادی که دارند، ممکن است ستون فقرات را تحت تاثیر قرار دهند. اما چینش مجزای تشک‌های فنری منفصب باعث می‌شود تا هر یک از فنرها به صورت جداگانه عمل کند و در نتیجه، نه سر و صدا وجود دارد و نه نرمی بیش از اندازه!

تشک فوم حافظه‌دار

تشک مموری فوم، یکی از تشک‌های به‌روز است که در آن از ماده‌ای به نام مموری فوم استفاده شده است، این ماده به تناسب فشار و حرارت، تغییر شکل می‌دهد و به تناسب وزن و عضلات و حرارت بدن در می‌آید. با توجه به اینکه در تشک مموری فوم، میزان فشار وارده به بخش‌های مختلف بدن متفاوت است، خون‌رسانی به اندام‌ها بهتر انجام می‌شود و دردهای عضلانی کاهش قابل توجهی می‌یابد.

مدل‌های گفته‌شده از جنس تشک‌ها، یک مدل ارزان و یک مدل گران بودند، اما به جز جنس تشک، ابعاد و نرمی و سختی آن‌ها نیز اهمیت دارد.

تشک با چه ابعادی بخریم؟

معمولا اندازه تشک، مناسب با سن و ابعاد تخت برآورد می‌شود؛ اما گاهی هنگام خرید برای کودکان، والدین دوراندیش دست به خرید تشک‌های بزرگسال می‌زنند تا فرزندشان در آینده هم بتواند از آن استفاده کند و تا مدت زیادی نیاز به خرید تشک جدید نداشته باشد. اما باید دانست که این کار یکی از بزرگترین اشتباهات هنگام خرید تشک است. چراکه تشک‌ها بر اساس وزن، روی ستون فقرات تاثیرگذار هستند؛ برای مثال تشک نوجوان، تشکی است که بر اساس وزن 13 الی 18 سالگی طراحی شده است.

نرم یا سفت؛ تشک استاندارد کدام است؟

بر خلاف باورد عمومی، تشک‌های بیش از اندازه نرم، چندان برای سلامتی مناسب نیستند. همانطور که اگر تشک بیش از اندازه سخت و سفت باشد هم خواب راحتی را به ارمغان نخواهد آورد.

تشک استاندارد، نه نرم است و نه سخت! بلکه از بدن به صورت کامل پشتیبانی می‌کند به طوری که نقاط فشار بدن همچون باسن، سر و کتف در وضعیت صحیح خود قرار می‌گیرند.

حال، باتوجه به این موارد، باید به دنبال فروشگاهی بود که کالای خواب استاندارد و باکیفیت را در اختیار مشتریانش قرار دهد. در ادامه چهار نمونه فروشگاه اینترنتی تشک و کالای خواب برای خرید روتختی ، بالش و تشک معرفی خواهند شد؛

 

کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی تشک خوشخواب در شرق تهران است که می توانید با اطمینان خاطر تشک خود را خریداری کنید. با خرید از این نمایندگی، کارت گارانتی و نام مدل داخل تشک موجود است. پس به هیچ عنوان از فروشگاه‌های غیرنمایندگی تشک خریداری نکنید چراکه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی‌شوند.

خوابکو

در فروشگاه اینترنتی خوابکو تشک طبی اصل را با قیمت مناسب و تنوع در برند مشاهده کنید و با یک کلیک ساده بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه، با امکان مشورت با تمامی اعضای خانواده خرید کنید. همچنین در کمترین زمان ممکن درب منزل کالای خواب خود را دریافت کنید. امکان پرداخت درب منزل نیز وجود دارد.

دواج

فروشگاه دواج نزدیک به یک دهه است که در بین تمامی فروشندگان کالای خواب به دلیل قیمت و کیفیت مناسب محصولاتش محبوبیت پیدا کرده است. این فروشگاه به تازگی اقدام به فروش مستقیم آنلاین محصولات تولیدی خود به مشتریان اعم از انواع روتختی و ملحفه کشدار، سرویس‌های تک نفره و دونفره است. همچنین شما می توانید انواع حوله، بالش و تشک مورد نیاز خود را با ضمانت ۳۰ روزه مستقیماً از وب سایتشان تهیه کنید.

تشک مشک

تشک مشک به عنوان یکی از فروشگاه اینترنتی تخصصی خرید تشک در زمینه معرفی و فروش محصولات کالای خواب فعالیت می‌کند و با گرد هم آوردن سبد خریدی کامل از بهترین کالاهای ایرانی و وارداتی باعث کاهش هزینه‌های مشتریان خود شده است. شما در تشک مشک می‌توانید به کمک کارشناسان از ابتدا با مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه انتخاب با توجه به بودجه و نوع نیاز خود انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با امن‌ترین روش‌های ارسال محصول خود را تحویل بگیرید .

مرتبط با : تشک مشکخوابکودواجکالای خواب رویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز